♥ anonym♥ Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 kommer bare innom en kjapp tur for å si at jeg har fått gutten min han var 52 cm lang og 3678 g.og er frisk og rask. ca en kilo mindre enn forventet, vektestimering stemmer ikke alltid. han ble tatt med keisersnitt den 11.10.06, og alt gikk kjempe bra. Legene var flinke å forklarte hele veien hvorfor de gjorde ting. (dette var på ullevål) det eneste jeg ikke likte var at en jordmor, den dagen jeg skulle hjem, ba meg om å huske prevansjon neste gang.... for jeg ville vel ikke ha flere. At det går ann å være så frekk. han var jo faktisk planlagt.Faren (mannen min) fikk bare ikke vært tilstede,selvom han ville. vet ikke om jeg kommer til å være så mye her fremover, da vi drar utenlands så fort vi kan, så da sier jeg takk for meg, og takk for et hyggeli (noen ganger ihvertfall) sted der jeg kunne spørre om alt det dumme jeg lurte på. :-) hilsen
tutsi 77 Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Gratulerer så mye med prinsen din:) Fy..enig så frekt av en jordmor å si..ikke bry deg om henne. Folk vil alltid ha meninger hvis noe viker litt fra normalen..Få 16 unger om du vil:) Kos deg i utlandet med baby..
Candy girrrl Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Gratulerer med gutten!! Og for en teit jordmor.. Regner med du ikke er 16 år liksom )
:*lillefru*:har født*: Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Gratulerer så mye med prinsen. Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå