Gå til innhold

Ammetåke de lux...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå midt oppe i den verste perioden, glemmer alt mulig rart - det er et sant slit å holde orden på skolesekker, barnehagesekker, matbokser, turdager og skiftetøy og lekser - men foreløpig er skuta flytende...c",)

Kom imidlertid til å tenke på en festlig episode da eldstejenta var baby. Det var fryktelig slitsomt, med kolikk og masse nattevåk og skriking - og i tillegg ville hun ikke sove om dagen. Utgangspunktet var en utslitt mamma med digre blå ringer under øynene... Slet litt med ammingen også, babyen gulpet noen vanvittige mengder - så mye av dagen gikk med til å sitte med puppen fremme, samt å prøve å få babyen til å sovne. Alt dette bare forå beskrive stemningen for dere. Så over til selve historien:

Det var en formiddag i oktober jeg skulle ta bilen og møte gubben i byen. Jeg var ikke så kjent, og måtte stoppe på en bensinstasjon for å spørre om veien. Gutten som sto bak disken var en skikkelig "kop", bare glodde stort på meg, og fikk til slutt trykket ut av seg hvordan jeg skulle kjøre.

Hormonell og underernært på søvn som jeg var, ble jeg skikkelig irritert og tenkte "herregud da som du glaner, har du ikke sett folk før eller?" Heldigvis sa jeg det ikke høyt.... for da jeg kom ut i bilen skjønte jeg jo hvorfor han hadde glodd så øynene holdt på å trille ut av hodet på ham: Jeg hadde glemt å kneppe igjen skjorta etter siste amming, så den var pip åpen - men heldigvis hadde jeg kneppet igjen ammebh'n hvertfall

...c",)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort mye rart i tåka, men ikke noe når opp til denne.. Ha ha ha

Ikke så rart at han så til øyet ble stort og vått.

Skrevet

Hahaha:-))))))))))))))))))))

Skrevet

Har en lignende historie fra da storebror var nyfødt.

Satt i senga snakket med en veninne i telefonen. Var nettopp ferdig med å amme. Det ringer på døra og jeg går for å åpne - i pysjen. Det var postbudet med en pakke (dette var i tyskland hvor pakker alltid blir levert på døra - savner den servicen). Jeg skjønte ikke hvorfor han ble helt rød i toppen. Går tilbake til veninna på telefonen og oppdager at pysjen er åpen og jeg hadde ingen BH på. Så flaut!!!! Men veninna mi og jeg lo godt. Postbudet ble litt skuffa neste gang han leverte pakke.

Skrevet

Hehe...! Da skjønner jeg hvorfor du har valgt det nicket du har c",)!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...