BensMor Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Hva gjør dere sammen med 2-åringene deres inne? Vår elsker å være ute og leke, så til nå har vi mest gjort det. Men nå har det seg slik at jeg er nygravid og kvalm og kunne gjerne tenke meg å sitte stille inne heller. Tegner dere med dem? Lager noe? Vi har en sånn kreativitetsbutikk her, så det er bare å gå og kjøpe, men jeg trenger noen tips først.
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Dette gjør jeg og min sønn på 20mnd sammen: Baker Tegner Maler/Fingermaling Laget påskepynt Dette skal vi gjøre i tillegg: Lage julepynt Trolldeig (hådavtrykk) Trykke bladtrykk/potettrykk på duk Ellers leker vi mye med vann. Fyller opp baljen og leker med båter. Tar litt såpe oppi og visper frem skum. Leser bøker og ser litt film.
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Bygger Duplo Brio Togbane Tegner/maler Modellkitt Leker i oppvaskkummen Lager tog av stoler Puslespill Leker butikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå