Lykkelige meg Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 14. juni skal vi gifte oss i Roma, det gleder jeg meg til!!!!!! Endelig blir det slutt på å leve i "synd" he,he.... Men jeg er jo ikke akkurat lokal kjent i Roma og ikke har jeg giftet meg før heller.. Så jeg lurer på om noen kan anbefale en fin resturant og hotell??? Og hvordan gjør en det med frisør og blomster? Noen som kan hjelpe?? Pris spiller ingen rolle denne dagen.
lykkelii Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 vi gifter oss i roma 22 februar :-D er fortsatt mye vi ikke har klart enda (som fotograf & frisør) men har bestilt rom på hotell d inghilterra..skulle visst være veldig fint+nært alle severdighetene.. :-D restauranten & baren på hotellet skulle visst være en av romas beste, så satser på det :-D vi reiser alene vi-hva med dere? hvordan skal dere gjøre det med transport og hva annet skal dere gjøre på dagen?:-)
Lykkelige meg Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2006 Vi reiser sammen med et vennepar, de skal også gifte seg, så vi blir hverandres forlovere! Vi har ikke kommet så langt i planleggingen utover at vi skal gifte oss. Regner med vi tar taxi til ambassaden, etter det skal vi drikke champagne på en romantisk plass(..men hvor??), før vi spiser middag på en fin resturant. Utover dette så har vi ikke funnet ut så mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå