Gå til innhold

OI OI OI OI


#butterfly#

Anbefalte innlegg

Bare sjekket min BMI.. jeg er jo klart veldig overvektig.. men det har også litt med at jeg er høygravid.. er i uke 37.. Før jeg ble gravid var jeg rundt 70 kilo.. trodde jeg da hadde rundt 10 kilo for mye da jeg er ca 163 høy ..

 

Jeg ser at på rundt 60 kilo og 163 høy går under normalvektig.. men jeg kan faktisk være helt nede i 51 kilo og fortsatt stå som normalvektig..

SERIØST!!!!

 

SPRØTT.. det tror jeg jammen ikke jeg har veid siden jeg var 12 år eller noe.. :)

 

ikke så lurt å være opphengt i den BMI i hvertfall.. hadde jeg veid 51 tror jeg jammen jeg hadde sett veldig tynn ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. sprøtt.

GRRRRR, hva med meg da som bare er 152 høy

Vet du hvor mye jeg skal veie??

Dette kan bli gøy.

Veier sikkert 37 kilo for mye. (huff,huff,huff)

Å jeg er ikke gravid lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også ble litt sjokka da jeg sjekka BMI. Mitt mål er å komme ned til 65 kg, jeg er 165 høy, og da var det bare så vidt jeg var innenfor normalområdet. Altså en kilo eller to over dette er overvekt!!

Helt sykt! Jeg ser på bilder av meg selv fra den gang jeg veide 65 kg, og jeg ser jo slank og fin ut.

 

Hadde jeg bare sett selv at jeg var fin den gang så hadde kanskje livet vært litt annerledes. Inni mitt hode var jeg den elefanten da som jeg nå med mine 105 kg i aller høyeste grad er.

Skummelt hvordan samfunnets holdninger til slankhetsidealer skaper vrangforestillinger i unge jenters hoder.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...