Gå til innhold

To dager borte fra vesla:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt sikker på at hun har glemt meg når jeg kommer tilbake... Jeg og gubben skal en svipp til Kiel... og har aaaaaldri vært borte fra Leah over natta før.... I og med at hun er over året nå så er det vel på tide....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge hun ikke skal være hjemme alene, går det nok bra skal du se.

Det er mest vondt for mor. Vesla kommer til å kose seg og det må dere gjøre også.

Skrevet

Hvis det bare er to dager pleier det som regel å gå bra...c",)

Nå kjente jeg VELDIG på at gubben og jeg kunne trengt litt kjærestetid sammen, bare han og jeg.

De siste årene har vært sjeldent travle, og utfordringene har stått i kø og slåss om plassen med diverse tilfeller av alvorlig sykdom og dødsfall. Nå syns jeg det hadde vært deilig å tatt litt fri fra hverdagen; så jeg syns du og mannen din skal storkose dere - og det er STRENGT FORBUDT å ha dårlig samvittighet, Snulder.

Har ei venninne som fortalte at da sønnens syvende klasse skulle ha avslutningsfest, så var det en av mammaene som syns foreldrene skulle ordne hele kalaset, fra forberedelser og til servering og opprydding - "Vi kan jo godt gjøre litt ekstra for dem,det har de jammen fortjent!"

"Ja", sa venninnen min - "for vi gjør jo ALDRI noe for de barna..."

Dette ble en avsporing(det har jeg lett for) - men sånne turer pleier jo å gå bra, da. Jeg tror alltid på forhånd at det vil bli krise for barnevakten. I stedet får jeg høre at " det har gått SÅ bra, hun har sovet hele natten og spist godt og lekt og vært kjempeblid!"

Skrevet

Det blir nok verst akkurat når man vinker til ungene tenker jeg! Det er jo gjerne sånn med de små at "ute av syne, ute av sinn"... Men sånn er det ikke med mamma nei....:) Vi gleder oss til å få to hele dager med bare oss... sårt tiltrengt! Endelig kan jeg pynte meg litt og la håret dingle fritt... uten små klissete hender som reduserer hårpryden til halvparten....

Skrevet

He he, jeg kjenner følelsen, Snulder!

Vi var jo borte i helgen og hun hadde selvfølgelig bare vært snill og grei. Solstrålen til mormor og morfar hadde spist opp all mat til hvert måltid uten å grise(!), frivillig satt seg ned i badekaret hver kveld, lagt seg uten protester og sovnet med en gang, sovet lenge om morgenen osv. osv.

Men hun var veldig glad for å se oss på søndag da! Jeg må nesten si heldigvis :) Og kjærestehelg kan anbefales på det STERKESTE!!

Skrevet

Hun bruker nok litt mer en 2 dager på å glemme deg;-) Så nyt hvert sekund, bruk tiden godt på kjæresten din - jeg lover deg at barn og hverdag venter tålmodig på deg hjemme;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...