Gå til innhold

Da var suppe-kuren over =0(


KarboHøna_-13_

Anbefalte innlegg

Fikk trua i meg 2 små porsoner i går, men satt nesten og brakk meg hver gang jeg tok en skje. Så dette orker jeg ikke. Jeg får prøve noe annet, kanskje gå over til viktväktarna...., selv om det tar litt lengre tid. Lykke til dere som orker!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uffda....så lite godt????

jeg er i min 3dje dag med kuren og synes ikke den suppa er såååååååå ille;))))))

men smaken er som baken.....

håper du finner noe anna som passer bedre for deg!!!!!!!!!!!!!

masse lykke til:))))

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig kresen, og liker ikke alt som skal være oppi suppa. Da gidder jeg ikke tvinge den i meg, for blir fortere lei den da. Jeg tror at enten så liker du den, eller ikke. Ei anna som jeg kjenner, kasta opp av den 2. dagen ho spiste den, så ho ga seg hun også. Så all ære til den som klarer å gå lenge på den!!! Har gått på viktväktarna (nesten Grete Roede) før, så vet at jeg klarer den. Men utålmodig som jeg er, skulle jeg ha gått ned mange kilo, helst i morra eller i går...he-he... Hadde det ennå vært så enkelt. Lykke til, til dere som går på den. Håper dere klarer målet deres!!

 

Klem fra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke det. Jeg hater kokt kål! Men det var jo bare å koke den lite, så ble den jo knasprende og god...;)

Og suppa var faktsik en av de beste suppene jeg har spist. (Med unntak av kremete supper med masse fløt i da...;) Er bare på dag to jeg da, så kanskje jeg blir lei snart... Gleder meg på bakt potet i dag!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...