Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Emma ligger på saueskinn i dypvogn med stor dyne og ullfleeceteppe over...jeg bruker vanligvis bare å ha på en tynn lue og gode sokker. Da har hun på body og sparkebukse. Hun ligger enda såpass rolig at armene ligger under dyna, så derfor kan jeg ikke ha på henne jakke føler jeg. Hun bli kokvarm, og det hater hun. Åssen gjør dere det? Etterhvert nå vil jeg nok ta frem dunposen også, og den er jo virkelig varm.
Gla-mor Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Så en enkel regel i et blad en gang: Riktig påkledning på 1-2-3, dvs. 1. Innerlag (ullundertøy eller annet undertøy/body og strømpebukse), 2. Mellomlag (jakke/genser i fleece f.eks.) 3. Ytterlag (vindtett utedress, eller som hos våre småttiser, en vognpose eller teppe). Så nå ligger babyen i voksiposen (dun) med body, strømpebukse, sokker og jakke. Det er 2-3 grader ute.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2006 Ja, okei - da er jeg ikke så gal da...her er jo enda 10-12 grader, så jakka kan jeg da vente litt med. Takk for svar - og greie regler =)
Gla-mor Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Og så lue selvfølgelig.... Bare tynn lue enda, tar hetta på jakken over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå