Gå til innhold

Brystforminsking/brystløft?


inzaidaz

Anbefalte innlegg

Jeg veier pr i dag 87 kg....jeg skal ta brystforminsking/brystløft...men lurer på om noen her inne vet hvor mye jeg må ned før dette er ideelt? Er 174 høy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne tenke meg dette selv når tiden er inne for det. Ser jo at "ting" har blitt litt vel slappt alt.

Jeg aner ikke hvor mye du må ned, men kan anbefale deg og ringe en av de klinikkene som gjør dette. Der vil du nok få svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakka med legen min om et eventuelt brystløft, og hun sa at jeg hvertfall burde ha normal BMI. Nå husker jeg ikke helt hvorfor, men jeg fikk hvertfall mer motivasjon til å komme ned i mer normal vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått beskjed fra sykehus/klinikker som utfører dette at man bør veie høyden sin minus 100, dvs hvis du er 174 cm høy, bør vekten din være 74 kg for at de skal gjøre det, og at det blir best resultat da. Noen privatklinikker har ikke dette kravet, men egentlig er det jo en fin motivasjonsfaktor i tillegg. Skal selv gjøre dette når jeg er ferdig med ammingen av siste barnet. Trenger sikkert å gå ned noen kilo i tillegg da. Lykke til med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt dumt spørsmål, men er dette noe som man får dekket av det offentlige?

Jeg ser for meg at jeg i alle fall må gjennom bukplastikk når jeg er ferdig, det vil jeg nok få dekket, for såpass stor hengebuk (æsj for et grusomt ord...) har jeg desverre.

Har også tenkt at jeg må gjøre noe med puppene også når den dag kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner mange som har fått dekket både brystforminsking og mageplastikk. men de som får dekket mageplastikk må som regel ha en del hengemage...evt plaget med sopp under huden osv....såvidt jeg har hørt da... Har tenkt på å få dekket brystforminsking offentlig men det er så laaaang ventetid og ikke sikkert jeg kvalifiserer meg heller så...tar det helle privat...hehe :o)

Har planer om å komme ned i 70 kg innen 6 mnd...går på reductil nå å det funker allefall for meg.. har gått på det i 4 dager...men veier meg ikke før det er gått en uke. Trener MYE også å merker muskelmassen er blitt større både på armer rompe og bein...så ikke sikker jeg har gått ned mer en 1 kg på en uke selv om jeg trener hver dag liksom....men får se :oP

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at jeg svarte deg over her. Men da tenkte jeg på å få "hengt" opp slappe pupper ETTER slanking. For det er det jeg fantaserer om å få gjort.

Så satt jeg her og leste litt og kom til å tenke på brystreduksjonen jeg selv hadde for snart 5 år siden. Den tok jeg på en privat klinikk og fikk den dekket av trygdekontoret. Da veide jeg 118 kg.. Vet at jeg var en av de siste som veide over 100 kg som fikk denne operasjonen på denne klinikken. Dette fordi det var ei etter meg som hadde fått en eller annen reaksjon på ett eller annet under operasjonen. Lurer på om det var snakk om asmaanfall eller noe sånt. Da satte dem grensa ned til 100 kg. Dette sa dem til meg når jeg var på etterkontroller hos legen der.

 

Etter hva jeg skjønner så skal du ned noen kg til. Jeg ville ha ventet med denne operasjonen til du har kommet til den vekta du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du vil få beskjed om å gå ned til normal vekt slik at brystene dine kommer i riktig str før du evnt tar en oppløftning!

Jeg var omtrent som deg og fikk beskjed av legen som skulle utføre dette at gjennomførte jeg operasjonen før hadde gått ned i vekt, ville brystene bli mye mindre enn det jeg kanskje ønsket om jeg gikk ned i vekt etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må som sagt over her gå ned til 74kg siden du er 174 høy. Jeg fikk beskjed av min lege at jeg måtte gjøre det samme. Jeg er like høy som deg. Du kan få problemer under operasjonen pga narkosen og vekten. Det va det jeg fikk vite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...