Gla-mor Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Nå er det slutt på de deilige høstdagene her i Trøndelag! 1 plussgrad ute når jeg satte vogna ute (med babyen oppi vogna godt innpakket i voksiposen). Heldigvis blå himmel og muligheter for sol i dag da. Lurer på hvordan det egentlig er å sove ute i "kulden", tror nesten jeg må prøve det en dag. Barna sover jo godt de, så det er sikkert forfriskende. Akkurat nå fryser i hvert fall jeg, selv om jeg sitter inne )
♥Snulder Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Snart vinter.... Huff! Jeg er et sommer-menneske... hater snø og slaps... Moro når man er i akebakken med ungene, men det er alt også! Ser fram til våren helt fra jul jeg!
Reveenka Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Ånei, syns det er så flott med vinteren! Liker høsten også, jeg, med mørke kvelder, kaldt drag i luften, skogsturer med bikkja og med tåke over myrene(hmmm, siste gang jeg gjorde det var visst seks år siden...), barfrost og når snøen endelig legger seg syns jeg det er kjempeflott! I fjor var det den flotteste vinteren på maaange år - og jeg fikk ikke gått på ski èn gang: høygravid første halvdel av vinteren, og hjemme med spebarn resten av tiden. Men i år! Tror jeg må sjekke om ski og treningsutstyr er i orden, eller om jeg må oppdatere litt så jeg er klar.
Karomamma Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Enig med Snulder Snø og vinter er flott når en har fri! I fjor vinter var jeg så dr...tlei av å vekselvis dra og skyve på barnevogna i utbrøytede Oslo at jeg stadig brukte tildels saftige gloser. Samferdselsbyråden var ofte med i setningsoppbyggingen, jeg sier ikke mer...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Gi meg vår, sommer og høst, og en annen aketur på vinteren, så er jeg fornøyd!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg var også lei av snø i vinter, særlig er barnevogn et ubrukelig fremkomstmiddel når de ikke brøyter. Så her ble det også framsatt endel gloser som ikke egner seg på trykk.. Og når sommeren kom, ble det jo så varmt som i helvete.... Igjen kom det noe gloser som ikke egner seg på trykk. Og jeg kunne ikke få det kaldt fort nok. Nå er det blitt kaldt, så nå bør jeg ikke si noe. Jeg konstanterer derfor at noen liker sommer og noen liker vinter. Selv tror jeg at værgudene ikke liker at vi får barn, Storebror er født sommeren 2002,,hvis noen husker den.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 Ha ha, tror du virkelig noen her inne husker det du! Vi har jo den berømte ammetåka hele gjengen, jeg husker ikke hva jeg spiste til frokost for 10 minutter siden jeg......sukk....;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 Hver årstid sin sjarm! Stranda er bra på sommer'n, hvis det er varmt nok.... Å stå på ski ¨på vintern, hvis det er snø nok.... Våren er deilig når veiene er bare og man kan ta frem motorsykkelen igjen :-)))) Høsten er nydelig med alle sine farger, nar det ikke regner og er guffent... Og jeg husker sommern 2004 nordpå.... siiiiiiiinnsyyyyykt varmt!!! Var gravid og bare kasta opp og lå på sofaen mens gradestokken ute var på 30 og inne var det MINST 50!!!!
Trollmora Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 Sommeren 2002 husker jeg veldig godt! Varm, varmt, varmt! Bading i sjøen til langt uti september. Amming med vifta som surret og gikk nede ved beina. Det er ikke langtidshukommelsen det er noe galt med. Bare de små tingene i hverdagen som blir glemt (Handlelisten, bursdager til nieser og nevøer, legetimer etc erc)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå