Gå til innhold

Ville dere hatt skinn- eller dunpose til 1-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover ute hele vinteren. Lurer på om det er smartere med dunposen siden den kan snurpes sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sovepose til 200 kr her... :-) Med et ullteppe over tror jeg den er like god som disse fancy voksiposene...

Skrevet

Jeg bruker lammeskinns posen som jeg brukte da jegvar liten.. God og varm.. Eller jeg brukte den i fjor... Nå i år ha jeg en tynn sovepose, formet som en bamse som vi har arvet,, Det er sovepose, og litt sot, men bretter den dobbel sånn at han sitter litt på den.. Også ha jeg pladd over...

Skrevet

vi kjøpte den dunposen til odewaller...virker kjempegod...til vår 1 åring

Skrevet

Jeg ville kjøpt voksi fordi den er lang nok når barnet skal sove ute neste år også. Dessuten er ull varmeregulerende

Skrevet

Vi bruker dunpose frem til 1 år og så voksipose derfra... Den er genial siden den kan reguleres i alle retninger, lengden, bredden og rundt hodet... Hadde et dagbarn som hadde den dunposen med sånn bamse i bunn og han var nesten alltid kald når jeg tok han inn, selv om han sov med vinterdress!! Lillegutt pleide å ha på seg strømpebukse, ullsokker, ullgenser og lue og var god og varm og ikke svett i voksiposen sin... Skal bruke denne når lillesøster blir ett år også :-)

Skrevet

Har du muligheten til å velge , ville jeg ikke nølt : saueskinnspose

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...