Gå til innhold

HVA DRIVER DERE MED NÅ DA JENTER????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ikke akkurat fart her i kveld! Og inne på skravle blir jeg bare så utrolig trøtt av å lese.....gjeeeesp!!

Eneste jeg skal prøve før jeg legger meg er å finne ut mer om La Perla og BT........en liten sak for ND dette gitt;-))) Og nysgjerrigheten lenge leve:-) Men heldigvis, så er jeg ikke den eneste;-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

set å les på dib-sidene, sjølv om eg lovde meg sjølv å være i seng til 23 for en gangs skuld.......- men i morgon skal eg nok klare det.....!

Skrevet

He he he, ja ikke sant!

Skrevet

Ja, har ikke vært her på noen dager, er lit opptatt med danskt høstlovbesøk. Lover og komme sterkt tilbake:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...