Gå til innhold

Veldig mye om uteklær her inne nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og om det å ta barna med ut.

Så da må jeg bare innrlmme det at jeg har heller ikke vert særlig mye ute.

Jeg bor på nordvestlandet med min 9 måneder gamle datter.

OG nå, etter å ha lest her inne har jeg bestemt meg for at i morra skal jeg ut å handle klær, uteklær til min datter.

Men hva i himmelens navn trenger jeg?

Hun har egentlig ikke uteklær i det hele tatt. Så vi må nok kjøpe alt.

Vi har ikke ull undertøy eller noe vi.'Nå skal vi gå hjemme da, og ikke i barnehage, men må vel ta henne mer og mer ut i parken, på lekeplassen ol.

Noen her som kan hjeloe meg å skrive handleliste?

VÆR SÅ SNILL

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Dette har jeg til min gutt som er snart 1 år. Og da understreker jeg at du ikke behøver å kjøpe dyre merkeklær, jeg har kjøpt Reimatec til gutten min fordi han lett får urinveisinfekjon og trenger polstringa i rumpa, men du trenger kanskje:

-God dress som er vindtett og kanskje vanntett. Må være litt romslig slik at det er lett å krabbe/bevege seg i den.

-Vindtett lue eller fleece lue

-noe til å ha på beina- jeg har et par troll lobber, vet de selger reima og. Disse er vanntette

Til vinteren trenger du litt ullundertøy, varme strømper, helst i ull og kanskje litt fleece til å ha under dressen. Da regner jeg med at du trenger støveletter til henne, fant noen på økonomi sko i dag som skulle være like bra som de dyre gore tex skoene (elefanten/ skofus)

Lykke til;)

Skrevet

det spørs jo litt hvor du bor...

ville hatt ull inderst iallefall... og en dress som tåler litt vann og som er vindtett....og varm og god...gode varme "tøfler av et slag...og votter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...