Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann er mellomleder på et hotell, og i begynnelsen av desember skal ledergruppa med følge reise til Madrid på julebord (fredag til søndag). Jenta vår er da 6 1/2 mnd. Svigermor har sagt at hun kan passe henne. Hun er veldig flink med henne og jeg stoler 100 % på at akkurat det ikke blir noe problem. Jenta vår tar flaske greit, og har vel begynt med grøt når den tiden kommer. Jeg er redd for at jeg ikke skal greie det selv, å være fra henne så lenge... må bestemme meg til i morgen. Og hva med ammingen, vil hun glemme puppen når hun kun får flaske i 2 døgn? Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det går helt fint.

jeg var så veldig skeptisk i begynnelsen,at jeg hadde sikkert sakt nei,men jeg tror det vil gå helt fint.

Flaska er god den =0)

Så kan du jo ringe ofte å høre hvordan det går.

å hvist du skulle få skikkeli angst når den tid kommer,kan man vel avlyse?

Håper du finner ut :)

Når min gutt var 6 1/2 mnd, spiste han Grøt,fruktmos,å middag,så kunne han drikke både melk,saft å vann.

men jeg ga ham jo ikke pupp da,så det blir vel litt forskjell

Skrevet

Eg trur det skulle gå veldig bra! Forstår at det er tungt å skulle vere borte frå ho i 2 døgn første gangen, veit det av erfaring. Men synest dere skal reise, rekner med dere trenger å få slappe av aleine.

Skrevet

Høres deilig ut! Jeg ville reist. Tviler på hun glemmer puppen så lett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...