Gå til innhold

Lurer litt ang babyens leie i magen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver liksom å føle og tenke hvordan den ligger, men jeg synes jeg kjenner spark overalt... Dere som vet at babyen ligger med hodet ned, hvor på magen kjenner dere liv?. jeg er 36+2...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenne spark bare oppe me ribbeinan! Har sparka kun på ribbeinet tell høyre nu sikkert i en mnd...Men nu e føttern mer tell venstre....( det va på tide, førr æ e sikker på at det e gnagsår av føttern hennes på dete ribbeinet) :)

Gjest leelu23 HØYGRAVID
Skrevet

Min ligger med hode ned.. gjorde hvertfall det sist.., men begynner nesten å lure fordi det kjennes ut som om han går i spagaten og sparker på hver sin side av magen og laangt bak liksom..

Skal ikke til jordmor igjen før neste onsdag da er jeg 36 fullgåtte.. ganske spent på hva hu sier..

Skrevet

her er hodet festet, og jeg kjenner spark både på venstre og høyre side, alt ettersom hvilken vei den ligger med rompa. kjenner det avogtil rett under ribbena og, hvis den prøver å strekke seg ut, eller når den er midt i og snu seg. ;O)

Skrevet

Heisann! Etter at hodet var festet har jeg kjent spark ut på min høyre side og rumpa som beveger seg rett opp, mens ryggen ligger ned langs venstre side.

Skrevet

Her ligger hun med hodet ned.

Kjenner ryggsøylen langs min høyreside, og rumpa som stikker ut rett under ribbeina på høyreside. Beina har hun på min venstreside.

Magen min er til tider ganske skjev, da hun ligger mer på høyresiden enn venstresiden:)

Vet ikke om hodet er festet, men det finner jeg sikkert ut av i dag.

Skal på ultralyd igjen:)

Spennende:)

37+3 idag

Skrevet

jenten min ligger i sete. Sparkene er kjenner jeg helt nede. og kjenner hodet oppe med ribbeina mine. når hun hikker kjenner jeg det på venstre side ca midt på magen. Jeg har babywatcher og da er hjertelyden på venstre side midt på magen. når barnet ligger i hodeleie skal hjertelyden være nede på høyre side.

håper det hjalp litt:)

Skrevet

har forresten tatt ul (i uke 37)også (og røndken av bekkenet), så jeg vet helt sikkert at hun er i sete. jeg er nå 39 uker

Skrevet

Hodet er festet, og jeg kjenner mest oppe i ribbena på høyre side.. ser for meg et enormt gnagsår der, for det gjør grisevondt til tider. Kjenner liv på venstre side innimellom, men han liker høyresiden best!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...