temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Har vært på Elleville dager på Vinterbro i dag og kjøpt meg nytt superundertøy... Theodor gulpet på meg (skift 1, 2 og 3), eldsten og jeg endte ut med vannkrig ved stellet til Theodor i kveld (skift 4) og Theodor gulpet meg ned (skift 5 fra topp til tå...) Hadde ikke trodd superundertøyet skulle komme så raskt til nytte. Det er ikke det antrekket man føler seg mest tiltrekkende i, men såååå deilig at jeg bare driter i det!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Ja det kan jeg tenke meg du;-) Superwoman i superdrakten sin - hi hi hi...... Men du et spørsmål, hvor mange måltider får Theodor i løpet av en dag? Hvis du må skifte 5 antrekk, vil det si 5 måltider? Hannah får pupp/flaske når hun våkner. Så er det grøt på formiddagen, middag på ettermiddagen og grøt til kvelds igjen. Alle disse måltidene med enten litt melk, juice el vann.
♥Snulder Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Modne mammaer med gulp og grøt og annet fanteri overalt... er sexy uansett!...NEMLIG
strikkballen Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Sexy, he, he, det ordet hadde jeg visst glemt. Måtte nesten slå opp i ordbok...Satser på å føle meg sexy neste gang når jeg blir 50 eller noe sånt. Da har jeg sikkert tid til å stå mer enn 2 min i dusjen, skylle ut sjampo ordentlig og kanskje tilogmed sminke begge øynene.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Ha ha ha......jeg skrev akkurat ordet "sexy" i et annet innlegg ifbm Tapas! Og det rare var at idet jeg hadde skrevet det, så føltes det litt rart.....tjihiiii.....rødme liksom......;-) Er vel kanskje ikke akkurat dèt man føler seg mest om dagene for tiden........uæh.....
Babyonboard ;-) Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Sexy.....? Hva er det..................? ? ?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg lover å fortelle deg det om 5 år!!! Ha ha ha.......da har vel ungene sluttet med verste gulping, søling og klining....
Babyonboard ;-) Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 Her i gården går all mat inn en gang, splurp ut igjen, og mamma redder nede på haka og i MÅÅÅÅL ;-)
Reveenka Skrevet 18. oktober 2006 #9 Skrevet 18. oktober 2006 Du benyttet ikke anledningen og kjøpte ny pysj også, da? c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå