Gå til innhold

i hvilken uke festet hode på babyen din seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 37 og det er fremdeles ikke festet.... men det kan vel fremdeles rekke det da... hvis det ikke festes før rett før fødsel.. som noen leger sier.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 36 nå. hodet er festet her. er førstegangs

Skrevet

Vet ikke akkurat når hodet festet seg, men da jeg var hos jordmor 36 + 3 var hodet ikke festet, og neste gang hos jordmor 38 + 4 var det festet.

Skrevet

1. gang festa det seg i uke 39... Like før hun ble født.

Nå er jeg i uke 37 og det er enda ikke festet, oG det er det jo ikke sikkert at det gjør heller.

Skrevet

Hodet til min lille festet seg ca i uke 36... Er 2.gangs fødende.

Skrevet

Hodet til babyen min festet seg i uke 32, er nå i uke 34. Er annengangsfødende, første gang estet hodet seg i uke 38.

Skrevet

ok, da kan det jo rekke å feste seg enda da... får håpe det. ikke at jeg er super engstelig for det, men med 45minå kjøre til sykehuset så hadde det jo hvert greit å slippe å ligge i bilen da, og ikke minst å slippe å tenke på det. men ikke sikkert vannet går hjemme en gang da:) lov å håpe:)

Skrevet

Hodet festa seg ikke med nr 1 og ikke med nr 2... Fødte 16 og 12 dager før termin.

Skrevet

Vannet gikk hjemme med begge mine, har 30 min å kjøre, men måtte ikke ligge fordet. Det er bare om hodet står veldig høyt i bekkenet tror jeg.

Skrevet

Har 4 dager til termin og hodet har ikke festet seg ordentlig enda fikk jeg vite igår... er førstegangsfødende.

Skrevet

Hodet var festet ved kontroll i uke 37 og jeg er førstegangsmamma.

Skrevet

Var på kontroll ved 38+1 og da var hodet ikke festet (førstegangs).

Skrevet

Jeg er 39+3 i dag. Var hos jordmor i går og da var ikke hodet festet. Men hun hadde lagt seg langt ned i bekkenet da, så hun er "klar" liksom :))

Er også førstegangs.

Skrevet

Hodet er ikke festet helt ennå, men var ikke langt unna mente jordmor. Hun kunne bare så vidt rikke litt på hodet da hun kjente etter. Vesla ligger langt nedi bekkenet i "førstestilling" som man vistnok kaller det. Hun gjør seg klar til å komme ut...Er 36+2

Skrevet

Hodet festet seg aldri på meg, og jeg fødte på termin denne gang.

Sist fødte jeg 14 dager over, og da var det heller ikke festet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...