stvgr_mamma Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 er det noen av dere som kjenner til de andre mulighetene? sorenskriver, politimester? vil gjerne ha noen erfaringer da dette er en ny tanke for meg/oss.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 dere kan ta med presten feks ut til havet mot ett mindre beløp og bli viet der,eller andre steder dere mått ønske.. fjellet,hagen,på båten,hytta++
stvgr_mamma Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2006 ønsker ikke den religiøse bitn, så har vært inne å tittet på nettsidene til human etisk forbund.
camilla^ Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Var i bryllup i helga, og det var Human etisk. Kjempe koselig. De hadde det på ett hotell på fjellet, alt klaffet med vær, god stemning, og sermonien var kjempe fin. Nesten så jeg vurderer det litt selv.. (sermonien var da på ett rom på hotellet)
VinterSol+2 Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 kapteinen på en båt kan, så vidt jeg vet, vie dere. som sagt så tilbyr HEF vielser eller dere kan gå på tinghuset. evnt kan dere også reise til Vegas, feks. lykke til!
Serial mom Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Vi reiste til Las Vegas for 2 uker siden,og der kunne man velge mellom borgelig eller kristelig vielse:-) Hadde det kjempegøy der borte,og anbefaler det sterkt til andre! Litt vanskelig for de som vil ha familie og venner til stede kanskje,men man kan jo kanskje ha en fest hjemme i etterkant... sjekk ut www.vegas.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå