Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jr våkner etter å ha sovet 1 time og gråt. Han gråt og gråt helt til jeg tok han med i stua, da gråt han ikke mer. Hadde det vært tennene somplaget han så hadde det velikke hjulpet å gå på stua...? Eller får det han til å tenke på andre ting og "glemmer" tennene? Han begynnte å gråte når jg la han i senga igjen.

 

Noen tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne litt.. Er i nesten samme situasjon, og håper på mange svar:)

Skrevet

Vanskelig å si, men vi har også hatt noen strie netter i det siste. Har gått seg til nå takk og lov. Vesla våknet mange ganger etter å ha lagt seg for kvelden, gråt, men sovnet igjen når vi gikk inn til henne og strøk henne over håret/kinnet... Det varte ca 1 uke før det avtok. Spurte på helsestasjonen hva det kunen være. TIl svar fikk jeg at det antagelig var at hun hadde funnet ut at hun var et selvstendig individ - det kunne også være tenner selvsagt, men hun holdt mer på dette med individet da. Nå som det er så og si normalt igjen og ingen tegn til tenner så tror jeg hun hadde rett.

 

Jenta vår er 8 mnd. Vet ikke hvor gammel deres er da, så svaret er kanskje ikke til hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...