Gå til innhold

Jippi- gravid!!:)


Julibaby-mamma:)

Anbefalte innlegg

Fant ut på søndag at jeg er gravid på første forsøk..ikke verst;)Har regnet ut temin den 1 juli, helt perfekt!!:)Så nå har jeg 257 dager igjen, hehe...gleder meg til å få stor og fin mage, å ikke minst til å si det til alle rundt meg:)....håper på mange juli- mammaer etterhvert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei! Har også regnet ut min termin til ca. 1. juli! Jeg ble imidlertid ikke gravid på første forsøk...hehe, ganske komisk egentlig. P-pillene mine gjorde at mensen min var helt ute av kontroll, så når jeg og sambo bestemte oss for at kanskje vi skulle prøve å få barn så slutta jeg. Kanskje ville mensen også fikse seg. Men den gang ei...måtte på sykehus og få resept på andre p-piller - selv om jeg ønsket å bli gravid så måtte mensen rette seg først sa legen. Men etter å ha gått på de ei uke og uten å ha sett snurten av mensen på 2 1/2 uke (den kom vanligvis med kun 1 ukes mellomrom), kjøpte jeg test.... ble ganske sjokka da den var positiv! Så måtte teste tre ganger til!! Og de var også positive...såh! Håper bare alt går bra :) Også med dere her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERE SÅ MYE!

 

HAR SELV TERMIN 2 JULI OG GLEDER MEG MASSE.

JEG HÅPER OGSÅ PÅ MANGE JULIMAMMAER SLIK AT VI KAN UTVEKSLE ERFARINGER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg fant ut på morgenen i dag at jeg er gravid! Hurra! Terminen blir 3. juli. Flott at vi kan utveksle erfaringer etterhvert som magen vokser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulere alle dere som er i samme situsjon som meg. Er jo litt tidlig ennå da, men vi er vel optimostiske. Det er i hvert fall jeg. Regna ut at jeg har termin 03.07. Tenker nesten ikke på annet, blir liksom helt fokusert og når det i tillegg er den første........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Fant det ut igår jeg og har også 1 juli som termin. Spennende. Har to gutter fra før, spent på hva det blir denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tror jeg melder meg litt inn her, har termin 29. Juni, så blir sist i juni gjengen, bedre å være først i juli gjengen! :)

 

Gleder meg masse, men vil ha litt mage..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Så bra det er flere..Gratulerer=) Har prøvd ei stund selv å bli gravid, men vi har slitet en del. Men endelig i dag var testen positiv. En helt merkelig følelse egentlig. Klarer ikke slutte å smile heller jeg. Var hos doktoren min i dag, og terminen ble ca. 1Juli. Begynner å glede meg til magen vokser=) Ha ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...