Gå til innhold

treff på hamar?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så bra..

 

fortell litt om deg selv da!?

 

jeg er 24 år, har en nydelig liten sønn på 8mnd...

bor sammen med mannen min i et koselig hus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kansje jeg skal være litt modig og slenge meg med på en treff gitt. Blir litt skjenert i gitte sitasjoner. Litt nifst å treffe folk man ikke kjenner. Er det bare meg som tenker slik eller?

 

Jeg bor i Hamar, født og oppvokst. Jeg er 26 år og mamma til en snart 11 mnd gammel gutt. Er samboer med barnets pappa og vi har det sååååå fint sammen.

Kjenner ikke så mange med små barn så det hadde vært koselig å bli kjent med noen andre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy..

jo flere jo bedre...

 

det er jo litt skummelt kanskje...men det værste som kan skje er at man ikke liker hverandre, og så går man hjem igjen og treffes ikke mer :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

 

Tar litt tid dette her hvis man ikke er på nett samtidig ;)

 

Jeg er 23 år..

har en liten gutt som begynner å bli stor..i hvertfall synes jeg det...men han er knapt åtte måneder.

 

Jeg kommer fra hamar, men har bodd litt rundtomkring...

men nå har jeg kommet for å bli :) kjøpt hus med mannen min, så vi skal nok ikke flytte på oss på lenge,lenge...

 

Ellers gjør jeg ikke så mye mer om dagen, enn å kose meg hjemme med lillegutt..

 

går du / dere hjemme dere også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også hjemme om dagen ja, og kommer nok til å gjøre det til sommeren. Er mye hjemme men kunne godt tenke meg å ha noen å gå tur med og lage leke-dater sammen med å liknende.

 

Ellers er jeg utdannet barne- og ungdomsarbeider så jeg har jobbet litt rundt i forskjellige barnehager og på barneskoler her i byen de siste åra. Plus at jeg har hatt en ekstrajobb på videobutikken ved CC.

 

Hvor har dere kjøpt hus da?

Vi kjøpte oss leilighet for ca 1 mnd siden så vi har vært travelt opptatt med oppussing den siste tida. Men nå er det nye kjøkkenet på plass så nå flytter vi nok til helgen. Gleder meg masse men er veldig spent på hvordan det blir å flytte med lille gutt.

 

Koselig å prate med deg foresten :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kanskje jeg tør bli med å?? hmm...

Jeg er 26 år og bor ca 15 min unna Hamar, så jeg og kjører dit på ett blunk..

Har 2 barn, en sønn på nesten 3 år og ei jente født i april -06.

 

Går bare hjemme om dagen... Eldstemann går i barnehage da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel slenge meg på her jeg også.

 

Jeg er 33 år og har en gutt på snart 3 og en liten gutt som ble født i april i år. Vi bor oppe i vangsåsa, så det er ikke så langt fra Hamar det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag tid er vel sikkert lettest tenker jeg siden, med tanke på at det er noen som har barn i barnehage. Eller hva sier dere?

 

Den kommende uka blir vanskelig for meg da vi sikkert blir travelt opptatt med flytting. Men det burde jo ikke ta år og dag.

 

Er det noen som har forslag til hvor vi kan møtes da som det er greit å ha med en flokk med unger hihi Er vell sikkert greit om vi møtes litt offentlig til å begynne med, og hvis vi synes dette blir gøy så kan vi kansje ta noen treff hjemme hos noen etter hvert.

 

Hiv inn forslag da damer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dagtid passer best for meg å.. Tror det er ca samme hvilken dag, pleier ikke gjøre så masse egentlig..

 

Men jeg er ikke så kjent på cafeer i Hamar, så jeg har ikke noe forslag på hvor det passer desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Jeg kunne gjerne tenkt meg å bli med. Kjekt å treffe andre hjemmeværende fra Hamar-området.

 

Jeg er 21 år, bor på Hamar vest og har en sønn på nesten 22 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt hus i furnes/ringsaker...

 

driver å pusser opp for tiden.. det tar tid!!

Ellers er jeg hjemme med gull-ungen

 

skal være hjemme til august...så jeg har god tid til å dra på treff, he he

 

Vi kan jo treffes mange steder...

 

ute på koigen på trille-tur...

i parken på trille-tur...

på gamle (som har blitt ny) cafeen på maxi er det kanskje plass til folk...

vi kan trille i ankerskogen..hm..eller kanskje ikke...

vi kan møtes på stallgården...

eller..hm..tja...

 

jeg er litt usikker på om det er så veldig mange inne-steder som har så altfor stor plass...

 

men jeg er ikke redd for å ta på støvler og regndress og møtes ute på koigen jeg altså...men det er kanskje ikke så fristende for alle..å gå ute i øsende regnvær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kunne jo som du sa BlinkendeLykter treffes utenfor Stalgården. Vi kan ta med klær til store og små som passer til både utevær og inne vær. Er det en skikkelig sur dag så må jeg innrømme at det frister mest å være inne, men det finner vi ut :o)

 

NessaS hvor på hamarvest bor du? Jeg flytter til EJ bergsveg nå i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke langt unna, jeg bor på Snekkerstufeltet. Er jo bare, tja, 500 meter unna eller noe.

 

 

Synes forslagene over her er ganske bra. Jeg har endelig skaffa meg skikkelig regntøy, så er ikke redd for å bli våt hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke langt unna. Blir nesten naboer vi da :o)

Har foresten bodd på snekkerstufeltet selv jeg, men det er noen år siden nå.

Gleder meg til å komme på vesten igjen. Nå bor vi midt i byen, i det grønne huset på andre siden av veien ved Heros. Har hatt det veldig fint her også men er ikke det mest praktiske stedet å bo med små barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har flyttet ved furnes kirke...litt nedi der en plass..så er vel ikke akkurat furnes kanskje...

 

jeg synes kanskje det er best å møtes på koigen jeg.. for da blir det ikke så intenst første møte med masse folk man ikke kjenner...

 

eller hva tror dere?

 

litt lettere å bare spasere en tur, enn å presse seg sammen rundt et bord å drikke kaffe...?

 

så kan man lettere løpe sin vei hvis man ikke liker seg, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Jeg er med! (hallo blinkende lykter:-))

 

Jeg er 26 år og har ei jente på 7,5 mnd. Går hjemme og koser meg med det, men koselig å treffe noen nye folk. Er med på å treffes på koigen for å rusle en tur.

 

Jeg foreslår onsdag 1. november. Klokka 11?? (var den første dagen min som passet:-)) hehe

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...