*shehasmyheart* Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Den første tanna er gjennom Men det er en hjørnetann nede? Er ikke det litt rart? Betyr vel ikke noe det? Gud for en hysterisk mor jeg er!
vimsejenta, fikk jente 240206 Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Det betyr nok ingenting. Min gutt fikk sine hjørnetenner oppe, etter athan hadde fått to nede. Hehe... En skjønn vampyr når han smilte!! Og er i dag tre år og alle tennene er på plass med null hull...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Oo, håper noen kan svare på dette... Mitt lille gull har fått to tenner nede, men nå ser jeg hjørnetennene komme frem oppe!!! Hun er litt over 7 mnd. Herregud, ser for meg at datteren min ikke får fortenner jeg nå!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 oops, da svarte noen på det JEG lurte på ihvertfall... Vi kan altså anta at alle tennene dukker opp før eller siden
lenema4 Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Min sønn fikk to hjørnetenner oppe, seks mnd gammel. Han er nå sju mnd og har nå også to i midten nede. Så det er nok like normalt med hjørnetenner først. Men jeg skal innrømme at jeg begynte å lure litt.. Søtt med en liten vannpyr:)
*shehasmyheart* Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2006 Takk for svar alle sammen:) Godt å høre at andre også har hatt det sånn. Snuppa er bare 3 1/2 mnd, så dette var tidlig synes jeg. Men nå er den igjennom ihvertfall. Så søt at:) Ha en fin kveld alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå