Gå til innhold

Mange som forsikrer barna sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som glemmer å forsikre barna sine, og er jo veldig dumt igrunn visst noe skulle skje..

Hvilket selskap har dere, og hva betaler dere i mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forsikret gullet i Storebrand, betaler 129,- i mnd tror jeg det er :)

Skrevet

Vi har Terra og betaler 105,- mnd:)

Skrevet

vi bruker if og betaler 1100-1200 ca

Skrevet

gjennom sparebanken og Terra. 120 kr måneden tror jeg?! Har både skade- og ulykkesforsikring, samt sykdom. Litt usikker på om vi også har de med på vår forsikring...?

Skrevet

Begge guttene er forsikret i Jernbanepersonalets bank og forsikring. Tror vi betaler en 1000 lapp i året eller noe sånnt, er faktisk ikke helt sikker.

Skrevet

Bestefar har forsikret barnabarna sine siden jeg fikk min første for 17 år siden. Han bruker If, og jeg tror det er en 1500 i året.

Skrevet

vi har forsikring på lillegutt gjennom sparebank 1, betaler 109 kr i måneden.

Skrevet

Ved å åpne bankkonto til nurken vår på postbanken, så fikk vi gratis forsikring:)

Er det noen som vet om det er bra nok?

Skrevet

Vi har forsikret Maxen vår i Gjensidige og bet ca 1500 i året.

Skrevet

Vi har forsiktet Celine gjennom If .. men vet ikke hvor mye det koster, for sånn tar sambo seg av

Skrevet

Vi opnet også opp ein konto til jenta vår, og der fulgte det med ei forsikring som varer 1 år, fekk råd om å få ei anna forsikring i tillegg. Du kan jo sjekke kva forsikringa til postbanken innholder.

Skrevet

vi har gjensidige til begge barna, fornøyde med dem! betaler noen hundrelapper i måneden, jeg har det på avtalegiro så husker ikke den absolutte sum:-)

Skrevet

Forsikret lillegull i Gjensidige. KOster rundt 1500 kr i året..

Skrevet

Ja, har forsikret gullet i Ace Europe, men har planer om å få tatt en runde å få sjekket opp hvilket selskap som har den beste barneforsikringen.

Men så var det det å få ut fingeren å få gjort det da:) Uansett så har vi en forsikring, bedre enn ingenting inntil vi får sjekket opp.

Vi betaler kr. 90,- pr.mnd.

Skrevet

Råder deg til å sjekke opp dette, for ace er ikke en fullgod barneforsikring. Søk i forum på ace, så ser du felre innelgg om den.

Skrevet

Vi også har forsikringa gjennom postbanken.., Glad_mor. Det står litt om den inne på postbanken.no:o)

Skrevet

Takker og bukker:) Det skal jeg gjøre. Som sagt så skal vi sjekke opp med de forskjellige selskapene.

Skrevet

vi har forsikring gjennom sparebank1

de har en veldig god barne-pakke! Husker ikke i farta hva vi betaler, men det var jaffal ikke dyrt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...