Gå til innhold

Røde prikker på kjønnsleppene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har fått Røde prikker/"kviser" på kjønnsleppene. huden rundt er normal. Er det noen som vet hva dette er?? kan det være sopp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som begynnende bleieutslett, men spør på helsestasjonen, det kan være sopp. Jeg ville ha spurt på hs, og jeg ville la henne gå uten bleier en stund hver dag. Sår hud trenger luft.

Skrevet

Min jente har også hatt dette fra tid til annen. Det har vært sopp. Hyppige bleieskift, luft på huden og canesten salve morgen og kveld løser det fort dersom det er sopp. Henviser til helsestasjonen jeg og :)

Skrevet

min datter har hatt dette etter mange sure bleier ved tannfrembrudd....vi fikk anbefaling om å bruke noe som het daktakort eller daktar...husker ikke navnet...men de hadde ikke det på det apoteket vi var på...så vi ble anbefalt corsodyl...som egentlig er mot fotsopp.....men det virket faktiskt...det forsvant og hun har heldigvis ikke fått det tilbake..

Skrevet

Corsodyl? Trodde det var munnskyllevann, jeg...

Skrevet

canesten, pevaryl, daktacort, klotrimazole - spiller ingen rolle, bare det er mot sopp..., viktigst å lufte stumpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...