Gå til innhold

viljeserklæring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som noen gang har skrevet det eller har noen erfaringer ang. det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men er nysgjerrig på hva det er...?

Skrevet

hei. viljes erklæring er hva du vil skal skje hvis du går bort. med barna dine.

jeg skrev det hos en advokat pga omstendigheten rundt mine barn.

skjer det meg noe tar de 95 prosent hensyn til det eller hva jeg øsnket.

men alt blir så klart sjekket, om ting med fedre osv.

Skrevet

hei, HI her....jeg skal skrive, men lurer på hvordan oppsettet skal se ut visst du forstår...var hos barnevernet i dag for å skrive, men hun var også usikker på hvordan det skal se ut....men hun skulle prøve sjekke det opp. vet du hvordan det er når far har delt foreldreansvar? må han skrive under??? og vet du om en plass det står eksempel på slike? anbefaler du å ha en advokat? mange sp.mål her nå:)

Har vært mye styr mellom meg og barnefar...

Skrevet

hei. anbefaller på det sterkeste en advokat.

de oppbevarer dette og du får riktig informasjon hva denne veljes erklæringen bør inneholde.

syns alle aleneforeldre bør skrive en sånn en.

jeg har felles ansvar med eldste mi, men selv om han en gang var så er han ikke lenger egnet og ta over ansvaret.

de anbefaller også at du tenker ut personer du vil skal ta hånd om barna dine, og rådføre deg med de før dems navn blir skrevet.

barne vern? glem det. de kan ikke dette,

advokat er det beste, søk om fri rets hjelp også. har du under 120 000 i året har du fri retts hjelp.

lykke til og en stor klem.

Skrevet

vi har også felles foreldreansvar for kun den eldste, jeg har det alene for nr 2.

jeg har allerede diskutert med de aktuelle om jeg kunne skrive namnet deres så det er greit, må bare få det ned på papiret....

jeg tjener mer enn 120 000 i året...visst jeg må betale for advokat har jeg ikke råd!

Off for et styr...skulle virkelig ønske jeg slapp å ta stilling til sånne ting, men alle aleneforeldre som har problemer med den andre part burde ta stilling til dette, plutselig er det forseint!

Grunnen til at jeg snakket med barnevernet er at de har hjelpt meg litt ang barnefar og samvær, så kom temaet opp...

veit du om ei internett side hvor jeg kan finne ut ting ang advokater?

setter stor pris på svarene fra deg:)

Skrevet

ring og snakk med en advokat. rådfør deg ang fri retts hjelp.

er inne i en vanskelig sak så jeg fikk, men er noe helt anna.

men den gangen jeg skulle skrive så fikk jeg også beskjed om at jeg KUNNE skrive 5 eks og legge hos 5 ulike personer du stoler på som oppbevaring.

du må da også ha vitner på at det er deg og dine fulle fem som skriver dette.

er noe på nett også som mann kan rådføre seg med ang advokater, men det vet jeg ikke så mye om, kansje andre vet siden der.??

ikke lett situasjon for deg, det vet jeg masse om.

jeg hadde ikke noen som jeg følte ville ta vare på mine små engler så valgte andre folk instanser. men veldig vanskelig,

får håpe da vi lever lenge så nunga våre er voksne og kan selv bestemme.

føler med deg..

klem

Skrevet

sorry. en del skrive feil.. får skylde på at det snart er sengen her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...