Skog-jenta Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Inni mellom lurer jeg på om vi mennesker egentlig er skapt for å leve sammen...Min samboer og jeg har vært sammen i tre år, og prøvere i litt over ett år - han er pappa fra før, men jeg har da hverken blitt mamma eller blitt gravid. Det har vært endel konflikter fra begynnelsen, grunnet min samboers eks, som blant annet bestilte sydentur, samme sted, tid og hotell som oss.... Men alt i alt har vi det kjempe bra, like interesser og hobbyer.. Her i sommer fikk en weekend av mine foreldre med konsert..denne helgen er nå førstkommende helg..så i går kommer sambo hjem å forteller at en kamerat av han hadde bedt seg selv med på helgeturen vår, sammen med sin kone. Jeg blir kjempe skuffa..sier at jeg synes han bør kunne si i fra at vi skal på kjærlighetstur.. Og i dag får jeg telefon, joda de hadde bestilt tur..hotell og konsert... Er jeg bare helt rar, som jente, eller burde ikke min sambo sagt at vi helst ønsket å dra alene??? Bare litt oppgitt og skuffet!!
hr.strert Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 har lite med menn og damer å gjøre, men individ til individ. vet om mange damer som ville invitert seg selv og motsatt fordi det er kjempekoselig å dra på tur sammen.. dette var jo et par og dere er et par på hhver deres rom.. pul på natta i senga på hotellrommet da, det er ikke lov å pule på starnda alikevel og dere sitter ikke å kliner på resturant. da har dere jo ikke noe å skjule god tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå