mei&mi + marcus :) Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Har nettopp begynt med sånn klistremerke belønning når hun klarer å gå på do(holder på å slutte med bleie),spise middagen sin(stoort problem),pusse tennene fint uten å skrike,ikke mase etter flasken på dagen og sånne ting..Hun er nettopp fylt 3 år.. så lurte eg bare på om noen andre har erfaring fra dette "systemet" og om det funker i det hele tatt??
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 hehe litt flaut å si det men jeg hadde det på skolen,det fungerte men til en viss grad hehe.. men det er jo forskejll på barn da;) lykketil
Verbena Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Min eldste (bli 3 i januar) har sånt belønningssystem på do gåinga! Får et litte klistremerke på en kalender jeg har laget hver gang han selv sier ifra at han må tisse, etter 3små klistremerker så får han et smilemann klistremerke! Og hvis han sier ifra at han må bæsje så får han smilemann med engang.. Super populært, men noen uker er bedre enn andre da! De siste ukene har nesten ikke klistremerker i det hele tatt, men så har han vært syk da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå