Gå til innhold

Jeg greier ikke å være mamma lengre!!!!!!!;`(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det bare er kjempevanskelig!!!!Jeg er 22 år med ei nyyyyydelig jente på 2 år,og jeg elsker henne av hele mitt hjerte!!!

Men jeg synes det er så vanskelig!!!For jeg har det så tøft for tiden,jeg sliter sånn med meg selv..Det er så vanskelig å måtte streve for å skjule hele tiden hvordan jeg har det!!!

Jeg blir så deppa av å ha null tid for meg selv!!!Jeg blir helt sprø når a syter og klager,hender jeg roper til henne!!:(

Jeg fortjener ikke barnet mitt,jeg burde aldri ha fått henne før jeg var minst 25 år!!!!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ja jeg får avlastning!!I bøttevis!!!Men jeg fikser det bare ikke.....!!

Skrevet

Selvfølgelig fortjener du barnet ditt!! Blir sprø innimellom jeg og..er snart 22 og har en jente på 3.. tviler på det er noe enklere om du hadde vært 25..? har du ikke besteforeldre hun kan være litt hos eller faren?? det er lov å være oppgitt innimellom men det blir bedre..

Skrevet

hei

tror du fortjener jenta de,jeg er 21 og har en sønn på 10mnd og er ikke en dans på røde roser her heller..

er enig med mei&mi om at det ikke ville blitt noe enklere hvis du var 25...

men hvis du har lyst så kan vi jo snakkes på msn??

Skrevet

Hei.

jeg er 22 år og har 3 barn, ei nydelig jente på 4 år, en sønn på 2 år og en minstemann på 1 år. Jeg sliter hver dag....tror faktisk de fleste med barn under skolealder sliter mye... Skjønner deg veldig godt jeg. Barnefaren til mine sliter med å ha 3 barn under 5 år... sier det helet tiden til meg å det skjønner jeg. Vi er ikke sammen da...så jeg er alene med mine 3.. Har ingen avlastning i hverdagen... Men jeg er så heldig at jeg går skole og har dermed "avlastning" når jeg er på skolen å de er i barnehagen :o)

Det er ikke skjeldent at stemmen min blir hevet når de 3 små krangler, suttrer, roper osv. Jeg har godtatt at ting blir slik, kjenner ikke mange småbarnsforeldre som ALDRI hever stemmen til sine barn.

Man prøver seff å ikke gjøre det men ingen er perfekt.

Når det gjelder å slite med seg selv kjenner jeg meg meeeget godt igjen...får dårlig samvittighet hver gang jeg er lei, sur, eller rett og slett deppa. men prøver å forklare barna at mamma blir sliten og sier alltid unnskyld om jeg er sur eller roper. Barnet ditt elsker DEG! du er den eneste og beste mamman barnet ditt kunne fått! :o) Å det at du virkelig innser at å ha barn er tungt å skriver det her inne viser jo at du er en reflekter person som tenker på det beste for ditt barn.

Om du vil prate litt på msn kan du legge meg til :o) [email protected]

Vi alle trenger noen å prate slitsome dager med....hehe. hender jeg har dager hveor jag bare må gå på bade å rope litt å få sammlet meg i noen minutter..å da er det greit å ha noen å snakke med :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...