Luca Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Har fått masse flekker(noe som er på bildekkene som gjør at de ser blanke ut) på vår og høstdressen til snuppa. Har prøvd med det meste av remedier for å få det bort, og har nesten lykkes. Men nå er den så herja med, at den lekker vel som ei sil. Så har nå vasket den i et vaskemiddel som er beregnet øfr den skal impregneres. Så skal jeg kjøre den i maskin med impregnering. Men på den flasken står det at den MÅ kjøres i tørketrommel eller strykes hvis iimpregneringen skal funke. Og tror det tegnet i dressen som er krysset over er tørketrommeltegnet, hva gjør jeg da?????' Tror årets vinterdresser, ihvertfall noen typer, kan kjøres i tørketrommel...men ikke denne. Hva gjør jeg, virker ikke impregneringen da eller??
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Kan dressen strykes da? Eller henges i tørkeskap? Det viktigste er vel at du klarer å lage en varmebehandling som ikke ødelegger dressen men samtidig aktiverer impregneringen...
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 de små kan ikke tørkes i trommel/varmeskap, altså babymodellen... hadde heller kjøpt imprignering på spray hadde jeg vært deg og sprayet den et par ganger...
Luca Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2006 Ok, da venter jeg. Må sjekke med sambo, han jobber i sportsbransjen og kom drassende hjem med dette som er flytende. Får be han skaffe spray da.
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 jeg har jobbet i sportsbutikk i 10 år, mannen min gjør det nå...jeg sverger til spray
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 uuuups, har vasket den vanlig på kortprogram/40 grader i maskinen jeg, og hengt til tørk på badet...Er impregneringen borte da mon tro?Får ihvertfall kjøpe meg en spray..
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 så lenge den ikke har blitt vasket med vaskepulver eller skyllemiddel så bør det være bra tror jeg, hvis ikke badet deres er knallvarmt da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå