Gå til innhold

Når ble dere engasjert?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren er litt lite engasjert (ikke misforstå, han er glad for at vi skal ha barn). Kan skyldes litt at vi har opplevd å miste. Men jeg trenger noen å prate med, og vi er enige om å ikke fortelle til noen andre ennå. Hvis jeg forsøker å prate litt med ham om det, så lukker han ørene og vil ikke høre. Jeg prøver å ikke presse ham. Men håper inderlig han blir mer engasjert etter hvert...

 

Hvordan var dette for dere? Noen tips til hvordan jeg etterhvert skal få ham til å føle at det ikke bare er jeg som skal ha barn, men vi begge?

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vi har slitt endel før fruen ble gravid. Det endte til å begynne med at vi ikke turte håpe at det var sant. Og det ble vanskelig å snakke om det.

Jeg kjenner meg litt igjen i mannen din der skjønner du.

Og hvis ting viser seg å gå bra, tror jeg nok han kommer sterkere tilbake:-)

 

Ønsker dere lykke til.

 

Skrevet

Håper at det ikke blir bråk av dette svaret her, som er dønn ærlig:

Jeg ble ikke ordentlig engasjert før han hadde kommet ut, jeg syntes det var vansklig å kommunisere med ein mage og måtte ta meg sammen for å vise litt engasjament. that`s me.. men jeg representerer langt ifra alle menn.. det er veldig mange som er veldig med også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...