Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Samboeren er litt lite engasjert (ikke misforstå, han er glad for at vi skal ha barn). Kan skyldes litt at vi har opplevd å miste. Men jeg trenger noen å prate med, og vi er enige om å ikke fortelle til noen andre ennå. Hvis jeg forsøker å prate litt med ham om det, så lukker han ørene og vil ikke høre. Jeg prøver å ikke presse ham. Men håper inderlig han blir mer engasjert etter hvert... Hvordan var dette for dere? Noen tips til hvordan jeg etterhvert skal få ham til å føle at det ikke bare er jeg som skal ha barn, men vi begge?
Gjest Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Hei. Vi har slitt endel før fruen ble gravid. Det endte til å begynne med at vi ikke turte håpe at det var sant. Og det ble vanskelig å snakke om det. Jeg kjenner meg litt igjen i mannen din der skjønner du. Og hvis ting viser seg å gå bra, tror jeg nok han kommer sterkere tilbake:-) Ønsker dere lykke til.
hr.strert Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Håper at det ikke blir bråk av dette svaret her, som er dønn ærlig: Jeg ble ikke ordentlig engasjert før han hadde kommet ut, jeg syntes det var vansklig å kommunisere med ein mage og måtte ta meg sammen for å vise litt engasjament. that`s me.. men jeg representerer langt ifra alle menn.. det er veldig mange som er veldig med også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå