Lille Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Eller var det et klessplagg? I alle fall hadde hun et eller annet med et bilde av henne, Ari og den ene ungen på. Kunne tenke meg det! Hvor får man trykt bilde over på stoff som man kan bruke til veske? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Märtha har en veske med bilde av seg, ari og maud angelica i central park. Jeg vet ikke hvor hu har fått laget den, men vet det er en dsigner i new york som lager slike (koster flesk men er kjempefine.. har en med min niese og meg på). Madonne og en haug andre kjendiser har vesker fra samme designer med barna sine/hundene isne etc. på...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Innbiller meg at du kan bestille det fra sånne fotoshopsider - elitefoto kanskje...
unnl Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 http://www.fotoknudsen.no/photogifts/choose_design.asp?styleidx=3&cidx=9 Der får du kjøpt veske=)
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Ei venninne av meg kjøpte heilt vanlege lerretsvesker, og eit slikt spesiellt papir som ein putta i printeren - så printa ho ut bileta og strauk dei på veska. Det vart kjempefint! Genial julegåve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå