Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg og kjæresten min skal flytte sammen, vi ser på hus og leiligheter sammen. Vi har snakket om å få barn (jeg har en fra et tidligere forhold), men nå er jeg plutselig blitt så usikker. Jeg føler at ting er gått for fort, og at det har drept den stormende forelskelsen som var der. Er ikke lenger sikker på at det er han jeg vil dele resten av mitt liv med. Han er en flott mann, det er ikke det. Men tror ikke jeg er klar for det. Vil helst vente en stund til, kansje et halvt år eller så der. Problemet er at jeg ikke vil såre han, vil ikke at han skal tro han ikke er bra nok. Han er bra nok. Men jeg er ikke klar enda. Men så er det en ting til da, han har solgt leiligheten sin allerede.... Han kan ikke bo der stor lenger for nye folk skal inn. Hjelp meg vær så snill
kevinsmamma Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Ikke gjør noe som du ikke føler deg klar for.. Det kommer du til å angre på.. Bruk den tiden du trenger på å bli kjent med han, og følelsene dine. Du bringer han faktisk inn i livet til barnet ditt også.. Lykke til!
kevinsmamma Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Og når det gjelder at han har solgt leiligheten sin... Han kan alltids leie noe til dere har kommet frem til hva dere egentlig vil med hverandre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå