Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 ... nå er det vel snart på tide å hente snuppa i barnehagen. Til tross for at det ikke ser slik ut, har jeg faktisk gjort litt i dag. Ha en fin kveld, jenter! Jeg skal på pubquiz
Gummelillan Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg tenkte faktisk på deg nå nettopp da jeg selv måtte ta noen jobbtelefoner. Hvordan får den dama gjort jobben sin...? DET må da være noe for Nancy å forske videre på, men hun ser jo virkelig ut til å ha tatt seg fri i dag hun da....
Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2006 Multitasking på høyt nivå, he he... Neida, akkurat i dag har jeg bare hatt ting og tang å gjøre på PCen, weboppdatering og slikt. Ingen forstyrrende kolleger, ingen møter og lite telefoner. Herrrrlig
Gummelillan Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Mener å erindre den følelsen, ja ;-) Men det har vært veldig morsomt for oss å ha deg her inne i dag. Alt jeg har fått gjort er å amme litt og lagt sammen to håndklær... Kanskje jeg skulle lære litt effektivitet? Hm, kanskje dr. Phil kan ta opp det temaet snart...?
Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2006 Takk i like måte, blir nok ikke like aktiv i morra! Tviler forresten på at Dr. Phil kan støtte oss ekte Tårnfrider noe særlig. Sikkert en grei fyr, men gudhjelpemeg så erkeamerikansk og konservativ - spesielt når det gjelder kjønnsroller!! Du kan se Oprah intervjue Trine Grung i neste uke, mulig det blir noen effektivitetstips der
Gummelillan Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 He, he. Nei, har heller ikke helt troa på dr. Phil. Ser det bare de dagene jeg faller helt ut av effektivitetskjøret og tar en avslappende dag hjemme uten noe sosialt på tapeten. Og et program og en dag slik så får Tårnfrid nok energi til å kjøre løpet noen dager til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå