Gå til innhold

er ikke hipp sin mme mye dyrere enn anndre mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller brukes det ikke så mye pulver pr enhet vann??

bare lurer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Skrevet

Er nok noe dyrere,jeg betaler 55kr pr pakke som er 450g på rema 1000.. den holder i 4-5 dager her hvertfall. Men nå bryr ikke jeg meg så mye om prisen,er jo ikke mange kr forskjell,det viktigste er at gutten min er fornøyd og ikke har vondt i magen :)

Skrevet

selfølgelig kommer helsa først.. bare mange tips om å bytte til hipp pga smak.. personig synes jeg det går mer enn nok penger til middager, grøt, bleier ol.. så siden han liker collet sin, så holder jeg meg til den;)

Skrevet

Enig med deg der :) Er babyen din fornøyd og fungerer på Collett så er det ingen grunn til å bytte :)

Grunnen til at jeg gir HIPP er at gutten min blir knall hard i magen av alt annet,både grøt,MME og middagsglass :( Prøvd det meste annet,men har nå gitt opp å gi annet enn HIPP for en stund :) Kan jo bedre seg når han blir litt eldre (5mnd nå) :)

Skrevet

ja, det bedres seg nok! men bruker du maltekstrakt i melka? det måtte jeg da poden var litt mindre (han er 6mnd nå)

han ble enormt hard i magen av nan, og jeg måtte ha masse maltekstrakt i hver flaske! etter jeg gikk over til collett så får han litt frukture etter middagen, så gjør det susen:) bæsjer 3 ganger daglig i stedet for 1-2ganger i uka!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...