Gå til innhold

termin rundt 22juni 07.. kjenner murringer nederst på venstre side.


guttimai:)

Anbefalte innlegg

Er gravid for første gang, og er veldig glad for det. Men, kjenner murringer nederst i magen på venstre side. Har lest at smerter sentrert på bare den ene siden kan være svangerskap utenfor livmoren, hilket gjør meg engstelig. Noen andre som kjenner slike murringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg er i svangerskapsuke 8 og jeg har ingen smerter eller murringer hvertfall. Jeg kjenner bare antydning til liv en sjelden gang- spesielt etter jeg har spist. Da killer det litt, som en liten sommerfugl flyr der inne, eller små bobler som bruser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stadig milde menssmerter og er like langt som deg. De har ofte vært på høyre siden. Jeg skulle tro det ville bli gradvis vondere hvis det var svangerskap utenfor livmoren. Kan du ikke ringe legen for å spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? Har du snakket med lege? Kom til å tenke etterpå at jeg har jo litt smerter jeg også. Jeg hadde større smerter da embryoet festet seg og har fortsatt menssmerter pga at livmora vokser og strekker seg og så har jeg smerter når jeg reiser meg etter å ha ligget eller sittet pga da blir ligamentene strukket, men alt dette er helt normale vondter. Snakk med legen din du, så slipper du å tenke og gruble noe mer på dette.

 

Klem fra Tuvamamman :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære morijuni ;D

 

Jeg har også hatt vondt nede (på begge sidene, men stort sett en av gangen) innimellom... trodde kanskje at det var eggstokkene eller noe.. heheh... MEN jeg tok det opp med gynekologen da jeg var på ultralyd i går. Dette var bare noe som strakk seg inni der- noen kjenner det bedre enn andre! Livmoren vokser, spira vokser (1mm i døgnet fra nå av, sa han....) og da må det gjøres plass!!! Håper det er slik for deg også! Dersom du er seriøst bekymret for graviditet utenfor livmor, ville jeg bedt om tidlig ul- men dette gjør visst FRYKTELIG vondt... (altså graviditet utenfor... ikke ul... ;)

 

Håper at tiden går fort slik at vi kommer til 2. trimester og kan begynne å slappe litt mer av ;) Klem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Kjenner noe stikking og kribling i venstre side...Har også termin 22.juni.(Min minste gutt har også bursdag 22.06:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

 

Godt å høre andres erfaringer når en bekymrer seg litt selv. Faktisk hatt en bedre dag i dag, med mindre murringer:)

Leste litt på sidene her og ser at det kan være normalt, hvilket gjør at man slapper bedre av. Skal uansett ta en ul i morgen, etter samtale med legen. Håper at alt er bra.

Go natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei der.

 

jeg er idag 4+5 og det har murret nederst i magen snart en uke.trodde det var mensen som kom,og er like glad hver gang jeg finner ut at det ikke er det:o)av og til kjenenr jeg ikke så mye,mens andre ganger er det sterkere.

 

tror det er helt normalt-ikek lle får det slik,men mange gjør nettopp det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...