Gå til innhold

Hun sovna klokka 21 i går kveld - HURRA!


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Satt å vippa henne i vippestolen, og boms - der sov hun veldig tungt å det var bare å legge henne over is enga si - og hun sov helt til klkka halv 2!!!

 

Tenk hvis det kunne gjøres så enkelt hver kveld, dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det fortsatte ikke - i går ble den 23.30 =( Ååå...ikke lett denne kveldssovingen - og om dagen slokner hun som et lys! Rart altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

 

godt å høre at ikke vi er de eneste som har det sånn... men jeg nekter å vugge eller vippe henne for så å flytte henne.. for da blir hun som storesøsteren vant til å bli vippet i søvn og de skapte oss mange problemer når hun ble større... så jeg legger henne våken i sengen og tar henne ikke opp igjen.... hun gir seg til slutt men det kan ta et par timer noen ganger,,,, andre ganger går det mer knirkefritt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor gammel er din snuppe? Føler liksom Emma er for liten til å grine seg i søvn når hun kun er 8 uker gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara er 8 uker og griner seg ikkje i søvn, men av og til sutrer hun veldig, spesielt om dagen, må roe henne ned litt før hun sovner..

når vi har lagt hun for natten tar vi henner heller aldri opp, hvertfall ikkje ut av soverommet, lar henne ligge å sutre litt, ikkje hylskrike då er det noe gale..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er vi glade hvis snupoa sovner før kl 24 vi :-) Blir ofte både ett og to før det er rolig. Må bysses eller ammes i søvn. Tar henne fort opp jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre vi er flere =) Det er det vi får tenke på når vi sitter og vipper, ammer og bysser i søvn så sent på kvelden - at vi er maaaaange i Norges langstrakte land som sitter å gjør akkurat de samme tingene! Er jo kanskje en liten trøst?

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen...

 

hun griner seg ikke i søvn.. hun er ti uker i dag... v i lar henne bare ligge i sengen, men lar henne aldri gråte i mer enn et halv min også går vi bort til henne, prater til henne og roer henne ned med koser og kjærtegn og plugger sutten inni munnen igjen hvis hun ikke gir seg.... dette har ihvertfall hjulpet oss veldig masse og som oftest sovner hun av seg selv når hun blir lagt våken i sengen pga at vi har fulgt dette helt konsekvent fra første dag... har en fra før som er fire om en uke og vi var ikke sånn med henne... vi bysset og gynget og vi fikk henne ikke til åp sove i sin egen seng igjen før hun var 3år.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...