Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har akta graco sette men synest det er forfedelig å bruke det på disse små,men det er jo trygt da.
børdi Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 acta graco med base til minsten, og eldste har vi et sete jeg ikke husker hva heter,besafe et eller annet.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Fram til Lukas var 2 mnd hadde vi baggen med sikkerhetsnett over. Da kunne han ligge rett ut. Nå er han 3 mnd og vi har ett maxi cosi sete. Veldig fornøyd med det
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har også akta graco med base til Emma. er fornøyd med det, men følte hun satt veldig rett opp og ned i det =( Jeg jukset litt (tør nesten ikke si det, men...) la inn et lite håndkle under rompa hennes for å gjøre knekken i hofta litt mindre. Nå virker det som hun sitter veldig godt. Hvorfor syns du det er forferdelig å bruke? Er bare nysgjerrig! Syns det er utrolig praktisk med base i jaffal!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Acta Graco her og Ja, det er ikke så gøy å bruke den på de bittesmå, men det går helt fint i korte strekninger (iallefall til de er en 6 uker...).
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 britax baby rømer uten base..helt perfekt.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 akta graco, helt perfekt :-) Har kjørt både lange turer og korte, han trives veldig godt i den :-)
mai mammaen til to Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 vi har og akta graco...med base... det passer ikke i bilen vår iallefall..hun sitter kjempe bratt...så jeg har tatt ut basen..da blir det ikke så bratt....så det skal selges med engang hun ikke kan bruke det mer
mamman til Adriana Skrevet 17. oktober 2006 #9 Skrevet 17. oktober 2006 hadde også akta graco, la et lite teppe under henne så hun lå rettere... turte ikke å ta vekk basen og legge ned setet, i tilfelle vi skulle krasje.. har hørt at skuldrene er så myke at de ikke klarer å holde igjen i selen.. derfor man skal ha de oppreist, så de ikke flyr avgårde... likte ikke å ha henne i setet for mye, så vi gikk heller mange og lange turer dit vi skulle.. tihi! overnervøs vettu!
tvilling73, 05/07 Skrevet 17. oktober 2006 #10 Skrevet 17. oktober 2006 Du må ikke ha hånkle under, det ville du fått stryk for hvis fagpersoner så deg, og det vil desverre ikke gå godt i kolisjon... FY FY.. Ellers har vi hatt Britax Rømer med Iso-fix base, fantastisk bra sete. Når hun var 9 mnd skifta vi til HTS Besafe Combi, den har vi bakover. Hun kom mange cm høyere i den stolen så hun ser så godt ut vinduet at det er en fryd! Kunne hatt den andre noen kg til, men var så liten plass til ytterklær nå at vi byttet så hun skulle slippe å sitte så trangt liksom.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #11 Skrevet 17. oktober 2006 legger han i voksipose i ski-boksen.. det synes han er fint..
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 17. oktober 2006 #12 Skrevet 17. oktober 2006 Den med skiboksen var vittig:) hehe! Har hatt sikkerhetsnett frem til nå. Jeg har Akta Graco sitt sete, men har ikke villet bruke det enda pga at hodet bare dingler..Og pga at det ikke har sett så behagelig ut å sitte der for de små. Er jo nesten 90 grader i ryggen der:) Men skal begynne å bruke det på små turer nå som tulla er blitt litt større. Er jo et fantastisk sete da! Og så bra at man ikke kan montere det i feil vinkel:)
Gla-mor Skrevet 17. oktober 2006 #13 Skrevet 17. oktober 2006 Bruker Røhmer Britax, og det ser greit ut. Kan legge setet litt bakover i følge bruksanvisningen og bygge opp litt under setet, og da ligger babyen mer ned mot ryggen. Bruker bagen med sikkerhetsnett på lengre turer så babyen får sove i fred, men det er vel ikke så sikkert. Har også Akta Boxette som vi brukte på en lenger tur i sommer, syntes den virker sikrere enn sikkerhetsnettet.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 17. oktober 2006 #14 Skrevet 17. oktober 2006 Vi har akkurat skifta nå. Bruker da Britax Two way elite 9-24kg. Kjempe fornøyd. Kan settes ganske skrått i mot kjøreretningen!
*Magic* Skrevet 17. oktober 2006 #15 Skrevet 17. oktober 2006 Har Maxi Cosi Cabrio, men det er på tide å bytte. Han er 9 mnd. nå, så han ser nesten litt forvokst ut i den stolen nå stakkar, he he.
ak24 Skrevet 17. oktober 2006 #16 Skrevet 17. oktober 2006 britax baby rømer valgte jeg denne gang.hadde acta sitt med base sist men var ikke fornøyd.hun har sittet perfekt i dette og jeg likte at det var 5 punktsele. nå brukes det besafe izi kid bakovervendt.den er vi utrolig fornøyd med.har også acta graco cosmoc og britax two way elite.men besafe er den beste syns jeg!!mine 2 sitter bakovervendt.
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 17. oktober 2006 #17 Skrevet 17. oktober 2006 Vi har også akta graco med base. Praktisk! Han er 6 uker og trives absolutt i setet; sovner så fort han kommer i det. Har kjørt både lengre og korte turer med det, og han har hittil ikke klaget èn gang (bank i bordet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå