På'n igjen Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Blir nesten litt misunnelig jeg når jeg leser alle innleggene her...Det virker som de fleste kjenner noen, eller veldig mange, fra før. Har mange venner og bekjente jeg også, men ingen jeg kjenner som er aktuelle inne på DIB. Nå som minsten har blitt syv uker begynner jeg faktisk å få litt angst... Skal det neste året bli bare meg og han hele dagen, ingen å prate med, ingen å gå på tur med?? Ser jo mange med vogn rundt i nærmiljøet, men det er bare det at de fleste er 15-20 år yngre enn meg, det viste også de BIM treffene som var her. De er sikkert veldig hyggelige, men det blir nesten en generasjon i mellom og det føles ikke helt riktig, hva skal vi prate om??? Er ganske sjenert så det er ikke bare, bare å ta kontakt heller...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Nei da, jeg kjenner heller ingen her i real life. Men har blitt "kjent" via dib. Så ta med deg en god posjon humor og selvironi og sleng deg på. Hei og velkommen hit forresten.
La Perla Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg kjenner helle ringen her, hverken i real life eller i interspace.
Reveenka Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Mener du kjenner noen utenfor eller innenfor på din baby? Jeg kjenner ingen her inne, men det er nettvennene mine likevel, da! Og så er det (nesten) min eneste daglige voksenkontakt utenom gubben og kassadama....her får jeg pratet litt om løst og fast hver dag/kveld, og litt etter litt syns jeg at jeg kjenner mange her! Bare bli med c",)!
Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Det er bare å slappe av og henge deg med Jeg kjenner heller ingen fra DIB "in real life", men har store planer om å bli kjent med noen på den sagnomsuste festen som ser ut til å bli 17. november. Nord-Europas største blind date... Og det er alltid plass til flere, både på nett og på fest!
Reveenka Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Du Karomamma - på blind-date har jeg hørt at man gjerne har en rød nellik i knapphullet eller noe sånt, så man skal "finne" hverandre enkelt og greit. Hva skal vi ha på oss? Isbrodder? Har hørt at det skal bli kaldere snart...c",)
Gummelillan Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 Her er det bare å slenge seg med!! Både på nett og på fest/treff! Tror få eller ingen kjente hverandre fra før her inne? Men med den behagelige tonen som er her inne tror jeg alle blir revet med og til slutt høres ut som en gjeng som har kjent hverandre lenge ;-) Før det første BiM-treffet grudde jeg meg som bare det og kunngjorde hjemem at jeg sikkert ville komme hjem tidlig. Det ble det ikke noe av...
Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 Eh.... kan ikke du bare knytte en rød sløyfe rundt revehalen? Jeg er jo lett å kjenne igjen pga den særegne blandingen av Kikki og Stælken. Så kan resten bare flokke seg rundt oss. Eller?
Gummelillan Skrevet 17. oktober 2006 #9 Skrevet 17. oktober 2006 Ha, ha, ha! Gleder meg til å høre hva kjennetegnet skal være, ja ;-)
Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 #10 Skrevet 17. oktober 2006 Gummelillan kjennes igjen på parykken, sorte briller og en schwær pose med loff
Reveenka Skrevet 17. oktober 2006 #11 Skrevet 17. oktober 2006 For hun skal lissom mate ender... c",) Men syns du ikke det blir litt smør på flesk å ha sløyfe på halen? Tenkte kanskje at halen ville være nok på en måte jeg...
Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 #12 Skrevet 17. oktober 2006 Ja, akkurat det tenkte selvfølgelig jeg på med én gang. Ville ikke si noe siden du maste om de nellikene...
Reveenka Skrevet 17. oktober 2006 #13 Skrevet 17. oktober 2006 Jo, det var jo snilt av deg. Men de andre da - som ikke har noen hale? Det var dem jeg tenkte på...
Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 #14 Skrevet 17. oktober 2006 Det burde ikke være noe problem å finne frem til deg. bare husk å ta av deg kåpa sånn at halen synes godt! Jeg kan godt ta en trall just in case, slik at de som eventuelt er blinde kan gå etter lyden. Men jeg skal høre med min medsammensvorne strikkball i morgen om hun har noen gode idéer. We'll keep you posted!
Gummelillan Skrevet 17. oktober 2006 #16 Skrevet 17. oktober 2006 Ler så jeg triller her. Og jeg som har en helsefreak til mann da og bare tillater brød med fuglefrø ;-) Tror jeg må smugle inn loff i heimen!
På'n igjen Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 17. oktober 2006 Skjønner at det er bare å være aktiv her inne så har jeg mer enn nok å gjøre om dagen, det er veldig bra, men blir litt lite turgåing ut av det da... for det var liksom planen min for å holde vekta nede etter fødselen. Men har jo ikke hjulpet så mye for jeg går jo forbi noen butikker. Så det å sitte her å prate med dem som måtte være inne er kanskje ikke så dumt, får hvertfall ikke handlet noe sjokolade på den måten. At jeg bare har minsten å snakke med på dagtid overlever jeg sikkert og gubben må tåle å bli snakket hull i hodet på når han kommer hjem fra jobb. Kan jo også ringe å forstyrre noen av venninnene mine på jobb sånn av og til. Skal nok overleve ser jeg.... Skal på min første fest 18. november etter at jr. er født - kanskje jeg skal tørre å slå meg med den 17. også... Spørs om det faller i god jord hos gubben....
Gummelillan Skrevet 17. oktober 2006 #18 Skrevet 17. oktober 2006 JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sleng deg med du! HVis du tør å møte Stælken Kikki Karomamma, Reveenka med halen sin, meg&loffen og alle de andre gale damene her inne da ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. oktober 2006 #19 Skrevet 17. oktober 2006 Bærbar pc, trådløst nettverk..... går kanskje ikke det nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå