Little Miss Naughty Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 det er så koselig/morsomt å lese trådene her hos dere. Ler høyt flere ganger. Jeg har klart å sulle vekk 40 minutter her på jobben (bra det er stille idag). Dette er defenitivt det beste forumet. Har ikke vært så veldig aktiv men jeg leser en del. Skulle ønske jeg var hjemme i Oslo slik at jeg kunne være med på dibbefesten, men det blir litt langt å fly fra det høye nord.
Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Takk sjøl for at du skriver innlegg Kjenner meg igjen forresten. Jeg dibber, sjefen betaler.... Det blir moro med fest, synd du ikke er på Østlandet. Hvor bor du?
Little Miss Naughty Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2006 Bor helt nord i Troms. Så det blir litt langt å fly. I dag morges snødde (brrrr) det så jeg skulle ønske jeg bodde lengre sør.
Gummelillan Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Oi, snø?!!!! Synes det var litt kaldt på trappa i dag jeg da jeg sendte mann og barn avgårde, men plutselig når en hører ordet snø skjønner en jo at en egentlig bare bør komme seg ut på trilletur mens det enda er barmark her da ;-) Hyggelig med nye nick på siden! Synes nicket ditt er bra ;-)
Little Miss Naughty Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2006 takk, nicket er hentet fra Mr. Men bøkene til sønnen. Heldigvis blir ikke snøen liggende så tidlig men det var surt da jeg gikk på jobb i dag. Kan ikke si at jeg gleder meg til brøytekanter og glatte veier.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Velkommen velkommen! Her er det hyggelig å være;-)) Lover full oppdatering når festen er over - kanskje....;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 Hmmmm... Nord i Troms? Da bor vi sikkert ikke sååå langt fra hverandre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå