Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Dere er ikke på listen over "mest aktive" på DIB.... tonetroll - har ikke sett deg på lenge her inne. Har du det bra? Depper du før den store dagen i november kanskje? Jeg kan fortelle at det er bare sååå daiiiilig å være 40
♥Snulder Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Savnter også noen innlegg med snert fra tonetroll....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Tålamod damer.....tålamod;-)))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Hyggelig å bli etterspurt da!!!!!!!! Det er litt mye på hjemmefronten for tiden, dessuten kniver jeg om plassen ved PCen med to tenåringsdøtre. Og det er slett ikke alltid jeg vinner ;-p
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Her jeg bor så må tenåringene inn kl 21 altså ;-))) Ha ha ha, fra i kveld da! Og det skal jammen bli fint du:-) Kanskje hun kommer seg i seng før mamman sin også da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå