Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 ... til festkomitémøte i morra kl. 17 på Mecca? Å nei, nå er det sikkert noen andre som ser dette og vil hjelpe oss å planlegge...
strikkballen Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Jess - jeg er klar!!! Tror jeg skal klare å komme meg avgårde alene, uten Christian, og det er jo LITT deilig det også, da. Gleder meg, jeg!
Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2006 Fint og flott Jeg må nok ha med lillemor, så får bare håpe hun er blid og grei i kjent stil og ikke alt for sliten etter barnehagen. Har planer om å handle vinterdress først - på Liten og Tøff nederst i Markveien. Sjalabais!
strikkballen Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Hm, vi trenger også vinterdress, kanskje jeg tar en liten shoppingrunde før vi møtes også!
Reveenka Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Hadde det ikke vært for at det er midt i middagstid/lekselesing og Allidretten skulle jeg jammen tatt en tur c",)
Gummelillan Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Oi, hadde det ikke vært for at jeg er gressenke i morgen hadde jeg dratt til Mecca og spionert på komiteen jeg da ;-) Forresten, så vet vel Strikkballen hvem jeg er så da måtte jeg ha kledd meg ut da... Vel, godt å se at komitèen jobber hardt her, for var det en ting vi som hadde treff var enige om var det at vi gleder oss til fest 17.!!!!!!
Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2006 Ha ha, synes jeg ser deg med parykk og digre solbriller snikende rundt nede ved Akerselva. Du kunne tatt med en pose med gamle loff og latt som du skulle mat endene Reveenka - går du på allidrett du da? *knis*
Gummelillan Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 Jepp, hadde nesten kostymet klart ja, men redd at 3 småslitne unger på slep lett vil ødelegge forkledningen ;-) Så jeg får vel holde meg hjemme og feste min lit til at komitèen greier dette!
Reveenka Skrevet 17. oktober 2006 #9 Skrevet 17. oktober 2006 Jepp, har gått på Allidrett i snart tre år nå! fnis c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå