Gå til innhold

Strikkballen -. er du klar...


Anbefalte innlegg

Skrevet

... til festkomitémøte i morra kl. 17 på Mecca?

Å nei, nå er det sikkert noen andre som ser dette og vil hjelpe oss å planlegge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jess - jeg er klar!!! Tror jeg skal klare å komme meg avgårde alene, uten Christian, og det er jo LITT deilig det også, da. Gleder meg, jeg!

Skrevet

Fint og flott :)

Jeg må nok ha med lillemor, så får bare håpe hun er blid og grei i kjent stil og ikke alt for sliten etter barnehagen. Har planer om å handle vinterdress først - på Liten og Tøff nederst i Markveien.

Sjalabais!

Skrevet

Hm, vi trenger også vinterdress, kanskje jeg tar en liten shoppingrunde før vi møtes også!

Skrevet

Hadde det ikke vært for at det er midt i middagstid/lekselesing og Allidretten skulle jeg jammen tatt en tur c",)

Skrevet

Oi, hadde det ikke vært for at jeg er gressenke i morgen hadde jeg dratt til Mecca og spionert på komiteen jeg da ;-) Forresten, så vet vel Strikkballen hvem jeg er så da måtte jeg ha kledd meg ut da...

 

Vel, godt å se at komitèen jobber hardt her, for var det en ting vi som hadde treff var enige om var det at vi gleder oss til fest 17.!!!!!!

Skrevet

Ha ha, synes jeg ser deg med parykk og digre solbriller snikende rundt nede ved Akerselva. Du kunne tatt med en pose med gamle loff og latt som du skulle mat endene :)

 

Reveenka - går du på allidrett du da? *knis*

Skrevet

Jepp, hadde nesten kostymet klart ja, men redd at 3 småslitne unger på slep lett vil ødelegge forkledningen ;-)

 

Så jeg får vel holde meg hjemme og feste min lit til at komitèen greier dette!

Skrevet

Jepp, har gått på Allidrett i snart tre år nå! fnis c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...