Gå til innhold

Trippelvaksinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er denne vaksinen så farlig som alle skal ha det til? Skal ta trippelvaksinen på datteren min i slutten av måneden, men har hørt flere tilfeller hvor trippelvaksinen kan ha medført store skader.

Vet dere noe om dette? Har dere valgt å ta denne trippelvaksinen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...har ikke jeg hørt noe om,gutten min fikk første dose når han var 3mnd og skal ha andre dose i dag. Han får både trippelvaksinen og hjernehinne betennelse vaksinen..

Skrevet

Har ikke hørt at dagens vaksine (noe risiko er det), men den de fikk før var litt tvilsom.

Martin har fått 3 mnd vaksinen og skal snart ha 5 mnd vaksinen.

Skrevet

Nei okei:) Svigerfamilien er ikke helt glade for at jeg har bestemt meg for å gi datteren min vaksinen, så det er vel derfor de har servert meg de historiene. Man blir jo bekymret for alt;)

Skrevet

det var en runde på dette i media for noen år siden. men det kom senere fram at det var helt feil. og at saken var helt feil framstilt.

hadde det vært store sjanser for skade hadde de vel ikke gitt dette..

Skrevet

Det er ikke trippelvaksinen men MMR vaksinen det har vært så mye snakk om.

MMR skal ikke taes før de er 15mnd. Og noen påstod at den gjorde at barna fikk autisme.

Men etter mye forskning fant de ut at det ikke stemte, så det er tilbakevist på alle punkter.

Og ja jeg har valgt å vaksinere barna mine, når vi ser hva slags sykdommer barn i u-land dør av, så forstår man at det er greit å vaksinere.

Hvert år dør 700 000 barn av meslinger på verdensbasis, det skal bare en liten vaksine til så hadde 700 000 barn fått leve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...