Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 jenta mi på 19 mnd begynte i b.hage i høst, og er begynt å slå.... fra hun står opp om morgenen..deiser hun til oss rett som det er...så slitsomt...hvordan skal jeg få henne til å slutte med det? er dette en fase de bare må gjennom? tenker at i b.hagen får de seg sikkert noen slag fra de andre ungene, men det kan jo ikke fortesette slik.... venter nr to i februar å vil jo ikke at hun skal slå lillesøstra si...
alvis Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Gutten min slo og klorte endel da han var mindre. Hver gang han slo tok jeg forsiktig tak i hånden hans og sa "ikke slå, var forsiktig" og så holdt jeg hånden hans og strøk over hånden min eller hode ( der han traff da han slo). Etter noen få ganger sluttet han. Av og til slo han men då angret han seg mitt i slaget og strøk meg istedet. Han fikk masse skryt da han gjorde det. Etter bare en liten uke sluttet han med slåingen og kloringen:) Du kan jo prøve og se om det fungerer på jenen din også. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå