Gå til innhold

juni*stjerne og lille Teodor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvor gammel er du da? Og er du fraLevanger?

Jeg bodde på Levanger i 2004-2005, og har gått på videregående på Inderøya, så noen kjenner jeg da, men ikke så mange, og kun en avmine venner i Levanger-og-omegn har barn, så jeg vil veldig gjerne bli kjent med flere med barn!

Ja, og hvis du skal startepåallmenlærer til høsten du også blir vi jo gående i samme klasse :-D

Perfekt!!!!

(Spaceknappen min erfucka.... DustePC!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du :)

Jeg er 21 år og fra Skogn :) Flytter til selve " byen " like etter jul ;)

Flere av mine venner har gått videregående på Inderøya, kanskje vi har noen felles kjente? :) Blir nok allmenlærer til høsten ja, blir for tøft å komme inn på sykepleien :(

Hadde vært kjempefint å blitt kjent med noen for den tid :)

Jeg har flere venninner på samme alder som meg her i Levanger med barn, kan alltids dele de med deg ;)

Perfekt :)

Skrevet

Slenger meg på denne jeg, for pappa er vokst opp på Inderøya, og jeg er der hvertfall en gang i året :)

Like ved Straumen.. vet hvor det er ja? He he gjør vel det!! ;o)

Skrevet

Har bodd på Straumen, jeg:)

Hmmm... Skogn, ja...

Ole Martin? Ina? Anne Marte?

Hmmm... Sååå pinlig, men jeg husker ikke etternavna på noen, jeg....

Du kan jo legge meg til på msn hvis du vil?

[email protected]

Blir jo kjempeflott å ha flere i sammeklasse med barn da!

Studerer de andre vennene dine også, eller?

Skrevet

Hvem kjenner du da? Husker så dårlig navn, jeg, men vi kjenner sikkert mange av de samme folka da. Inderøy VGS er jo en liten skole hvor alle kjenner alle.

Ja,ja. Verden er ikke stor;)

Skrevet

Haha, kjenner du Ole og Anne Marthe??? Anne Marthe har jeg kjent siden 3.klassen :) Ole og jeg gikk i samme klasse på u-skolen, vi var faktisk sammen en stund, hehe... huff.

Hvor kommer du egentlig fra da? Legger deg til på msn jeg :)

Skrevet

Ole har vært sammen med begge de to jentene jeg bodde sammen med siste året på videregående, og vi var veldig gode venner.

Han er jo den kosebamsen da! Hvis vi hadde vært ute på byen ble Ole ofte med meg hjem, og så lå vi bare å prata å kosa hele natten.

Helt sært egentlig. Skjedde aldri noe mer. Var mer som ei venninne egentlig. (Det må vel være det verste du kan si til en gutt. Hehehe;-D )

Nei, verden er jammen ikke stor!

Jeg er fra Rørvik, hvis du vet hvor det er? En times tid nord (?) for namsos.

Legg meg gjerne til på msn! Msn`en min har klikka da, men skal gjøre alt jeg kan for å fikse den!

Gleder meg til høsten, jeg nå;)

Klemmer fra

Skrevet

Ole er en raring :)

Si meg... Har vi møttes....? Kjenner nemlig ei med ditt navn fra Rørvik...

Pappa`n bodde hvertfall på Levanger ei stund for noen år siden...

Skrevet

Hmmm....

Kan nok være meg det ja. Så sært da!

Hvor møttes vi da?

Har vi to kjørt sammen til Inderøya for å redde Anne Marte ei natt hun var nedfor?

Wææææ, nå er jeg spent!

Skrevet

Så rart!

Hvordan går det med deg da?

Er det han du var sammen med sist vi møttes som er pappa`n til Teodor, eller?

Vi må prøve å trefes en gang jeg er i Levanger. Gleder meg til å høre hvordan du har hatt det siden sist!

Klemmer fra

Skrevet

Har det kjempeherlig :) Og det går jeg ut ifra at du også har...? :)

Er sammen med han jeg snakket mye om sist vi møttes ja :) Ikke drittsekken nei !! Har vært sammen med min kjære i over 2 år nå, vi ar det veldig fint, og lillemann er det beste som har skjedd oss :)

Vi må treffes igjen en gang ja, kanskje på en bedre plass denne gangen ;)

Skrevet

Hehe...

Jo`a. Her har det bare gått oppover siden sist, for å si det sånn.

Tok opp kontakten med en gammel bekjent fra hjemstedet mitt, ble hodestups forelska, og ja... ...resten sier seg vel selv:)

Lille Erlend kom til i slutten av mars, og han er bare helt fantastisk! Blid dagen lang, og verdens søteste ;)

Sender deg en mail når jeg vet når vi kommer til Levanger neste gang, så får vi se om vi får til å møtes. Kanskje på Backlund denne gangen? ;)

Skrevet

Er du sammen med pappa`n til Erlend fortsatt?

Min lille Teodor ble født 24.juni, han er også en skikkelig blid unge :) Bare smiler og skravler, sover masse og spiser godt, det er en fryd å være mamma :) Pappa`n hans og jeg sier at lillemann skjemmer oss helt bort, så snill som han er ;) Send meg et bilde av din lille skjønne da!! :) Holder på med Teodor sin hjemmeside, men det går treeeegt med meg ;)

Skrevet

Får jeg se hjemmesiden?=) Holder på med hjemmeside til min lille også...=) Flere som har hjemmesider og vise frem?

Skrevet

Den er ikke halvferdig engang da! Tar sin tid ;) Er ikke så flink til dette enda. Men adressen er www.piczo.com/teodor-lillemann

Ha rotet unnskyldt !!

Skrevet

Så har vi en side med noen bilder på, ikke oppdatert på over 3 mnd, men....

www.reinan.fo/teodor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...