Tiggywinkle Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 17 dager siden minste gullet kom til verden - og endelig litt dibbetid. Jeg hadde nesten glemt hvordan de første dagene/ukene kan være - selv om det ikke er sååå lenge siden sist. Her har dagene gått i amming, soving, lek med storesøster, en del sjalusiforebyggende arbeid etc etc. Og dagene flyr - merker at jeg ikke er i permisjon og uten voksen kontakt hele dagen. Da er det godt å disse sidene. Jeg blir også gjerne med på treff etterhvert. Litt om meg selv: 40 år, til vanlig i en spennende og utfordrende jobb - nå er mammarollen viktigst:-), liker å lese, trene, reise, god mat og vin, og tid til familien. Bor like utenfor Oslo. Synes det ser ut som om dere er en fin gjeng her inne. Skal prøve å være innom reglemessig..
Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer så masse med gullet ditt! Du er hjertelig velkommen hit - til oss modne, kloke, vakre og noget spøkefulle mammaer Jeg for min del er tilbake på jobb, så det blir ikke så mange DIB-treff på meg, men det er flere andre her inne som har babyer og fremdeles er i permisjon!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer.!!! Vi har en på 4 år, og de første nettene hjemme med Knerten kom vel litt brått på. Vi hadde faktisk "glemt" hvordan det var med nattevåk. Godt prevansjonsmiddel forøvrig. Nå har Knerten blitt 8 mnd og har funnet sin plass i familien.
Gummelillan Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer - og velkommen hit!!!!! Nyt dagene, tiden går så alt for fort. Hadde en 5 uker baby på treff i går og utrolig å tenke på at vår baby også var så liten for kun noen måneder siden...? Nå er hun 6 mnd og snart ikke noen baby lengre... Huff og huff! Velkommen på treff etterhvert skal du være også. Tror at nesten uansett hvor du bor utenfor Oslo har vi snart et lite lokallag ;-)
På'n igjen Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer! Var godt å se en moden mamma med en så fersken her inne. Har selv en på 7 uker og dagene har bare flydd av gårde, blitt lite tid til dibbing for meg, har vært inne å lest en del, men ikke skrevet spå mye, men nå skal jeg prøve å bli litt mer aktiv fremover. Ser ut til at det er en gjeng med flotte modne mammar her inne har vært gøy å lese mange av innleggene og se at det faktisk er mange som har vært i min situasjon og har overlevd....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå