Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Er det noen her som praktiserer 50/50 selv om det er avstand mellom hjemmene. I vårt tilfelle er det ca 2 mil pr vei.
mammatil3 Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Hei! Har praktisert det, mellom oss var det lang avstand. Vi måtte møtes på halvveien. Jeg bodde i Drammen og han i Risør. Så vi møttes i Larvik. Ganske slitsomt. Hadde en uke av gangen. Leverte og hentet på søndagene. Fungerte fint, for oss. Vi hadde annen hver påske og halv juleferien, 4uker på sommeren. Synes jeg fikk bra kontakt med sønnen min på denne måten. Dette fungerte fint frem til skolestart. Nå er det vanlig samværsordning, annen hver helg. Med 2 mil er det ikke noe problem, tror det kan bli litt langt ved skolestart. Lykke til!
Helenen Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Hei... Hadde dere da barnehage plass begge steder?? Er eller rettere sagt, kan komme til å komme i den situasjonen jeg også. Da en i Kongsberg og en i Holmestrand. Lurer veldig på hvordan vi skal løse dette!!
November Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Hei, Det er jeg nysgjerrig på. Hadde dere to barnehager? Hvor gammel var h*n?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå