Gå til innhold

Bare 1 time igjen....


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eurodiett er en diett i regi av fedon lindberg. Det er pose mat, supper, pannekaker, omelett etc. En står på kun eurodiett ( og noen utvaløgte grønndaker)produkter i ca 30 dager, så en peride der en spiser litt kjøtt el fisk ca 60 dager, perode 3 er på ca 120 dager med to eurodiettprodukter og kjøtt/fisk7kylling litt frukt. Fase 4 er lindbergkost. Eurodiettprodukter er proteinrike og meningen er at en skal komme inn i ketose, og få em rask vektnedgang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei gikk det bra hos legen???

jeg må bare få tatt alle blodprøvene så får jeg bestillt maten jeg å, gleder meg til å komme igang, håper kiloene går fort i starten så jeg får et lite kikc til å fortsette.

 

hvor mye skal du ned??

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei lykkeliten25..:)

 

Ja det gikk fint hos legen:)Skal tilbake imorgen tidlig å ta blodprøver(det er søren meg mye de skal ta prøve av!!!)Måtte ikke drikke eller spise noe før prøvene.Så måtte jeg ringe på fredag for å høre om kretinin prøven(?)er normal.Noe legen tror.så over helgen sender jeg bestillingen med mat:)Ååååååååå...gleder meg skikkelig til å sette i gang!!

 

er 93,8kg pr idag(veide meg hos legen)og skal ned et sted mellom 65-70kg.men første del mål er 10 kg:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååååååå så gøy, da er vi to på samme diett, ligger litt over deg i vekt, men dette skal vi klare.

legg deg til på msn så snakkes vi mere der.

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...