Northernlights Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Gubben først. Så 14 åringen. Deretter mor`s tur =) Og ventetiden bruker jeg fornuftig her inne! Mens alle dere damene snorker og sover..................................går an å snakke til segs elv også,da. Vant til det, jeg =) Håper dere får ei fin uke!
Reveenka Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Vi driver og skal pusse opp/lage nytt bad, så for å unngå køproblemet(fire jenter + mor som skal ta morgenstell kommer nok til å ta en del tid i årene som kommer...) snakket vi om å innstallere to dusjhoder ved siden av hverandre, og myntinnkast..... c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Vi bygger hus om dagen og vi har ikke fullt så mange barn som deg. Men de 2 små guttene våre skal jo bli tenåringsgutter etterhvert. Så det blir ett bad i hver etage. (2) så kan vi kanskje unngå for lang kø. Det blir da dusj nede og badekar m/dusj + dusj oppe. Gutter er mye mer forfengelig i dag enn når jeg gikk på skolen. Da var vi fornøyd om de bare hadde husket å gre håret og pusset tennene.
Gummelillan Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Med 3 små jenter i huset som en dag blir tenåringer og en mor som ikke akkurat bruker kortere tid på badet etter hvert som årene går, ja, så synes vi 3 bad er et must ;-) Nesten så vi vurderer å få bygd om vaskerommet slik at kanskje pappa'n i huset kan få seg en dusj sånn innimellom også...?
Northernlights Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2006 Hadde jeg vært arkitekt, skulle jeg tegnet et hus som jeg hadde kalt "Family Friendly" eller noe sånt, og det skulle hatt 1 bad tilknyttet hvert eneste soverom! =) Pluss gjestebad! Hater å ha kun et bad...........Det er noe jeg savner mest; to bad! I huset vi kan flytte til når nest yngste blir 12, har 3 toaletter. Viktig å slippe å mase utenfor dodøra, ja.
Reveenka Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Et bad til hvert rom, det hadde vært noe! Om 20-30 år er nok det standarden! Men jeg bare lurer - hvorfor må dere vente med å flytte til han blir tolv? Ferdig med barneskolen? Og du - forfatter kan du jo uansett bli, da - og det er flust med voksne damer på sykepleieutdanningen...da jeg gikk var de eldste i slutten av 40'åra, det samme var de nå da jeg tok videreutdanning. Aldri for sent c",)!
Urtete Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, gudameg, et bad til hvert soverom hadde gjort susen!!!! Stoooore soverom og stooooore bad, selvfølgelig. Og selvfølgelig med vaskekone på kjøpet!;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå