Gå til innhold

............da satt jeg i dusj kø.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben først. Så 14 åringen. Deretter mor`s tur =)

 

Og ventetiden bruker jeg fornuftig her inne!

Mens alle dere damene snorker og sover..................................går an å snakke til segs elv også,da.

Vant til det, jeg =)

 

 

Håper dere får ei fin uke!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi driver og skal pusse opp/lage nytt bad, så for å unngå køproblemet(fire jenter + mor som skal ta morgenstell kommer nok til å ta en del tid i årene som kommer...) snakket vi om å innstallere to dusjhoder ved siden av hverandre, og myntinnkast.....

c",)

Skrevet

Vi bygger hus om dagen og vi har ikke fullt så mange barn som deg.

Men de 2 små guttene våre skal jo bli tenåringsgutter etterhvert.

Så det blir ett bad i hver etage. (2) så kan vi kanskje unngå for lang kø.

Det blir da dusj nede og badekar m/dusj + dusj oppe.

 

Gutter er mye mer forfengelig i dag enn når jeg gikk på skolen. Da var vi fornøyd om de bare hadde husket å gre håret og pusset tennene.

Skrevet

Med 3 små jenter i huset som en dag blir tenåringer og en mor som ikke akkurat bruker kortere tid på badet etter hvert som årene går, ja, så synes vi 3 bad er et must ;-)

Nesten så vi vurderer å få bygd om vaskerommet slik at kanskje pappa'n i huset kan få seg en dusj sånn innimellom også...?

Skrevet

Hadde jeg vært arkitekt, skulle jeg tegnet et hus som jeg hadde kalt "Family Friendly" eller noe sånt, og det skulle hatt 1 bad tilknyttet hvert eneste soverom!

 

=) Pluss gjestebad!

 

Hater å ha kun et bad...........Det er noe jeg savner mest; to bad!

I huset vi kan flytte til når nest yngste blir 12, har 3 toaletter.

Viktig å slippe å mase utenfor dodøra, ja.

Skrevet

Et bad til hvert rom, det hadde vært noe! Om 20-30 år er nok det standarden!

 

Men jeg bare lurer - hvorfor må dere vente med å flytte til han blir tolv? Ferdig med barneskolen?

 

Og du - forfatter kan du jo uansett bli, da - og det er flust med voksne damer på sykepleieutdanningen...da jeg gikk var de eldste i slutten av 40'åra, det samme var de nå da jeg tok videreutdanning.

Aldri for sent c",)!

Skrevet

Ja, gudameg, et bad til hvert soverom hadde gjort susen!!!!

Stoooore soverom og stooooore bad, selvfølgelig. Og selvfølgelig med vaskekone på kjøpet!;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...