Gå til innhold

Kjedelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser alle på Anna Pihl, eller? Hallooooooooo!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig har jeg sett på Anna Phil!!! Spennende må skjønne, skyting og greier ikveld;-))) pang pang....Men nå var det siste episode....Neste mandag begynner ny dansk serie: Kronprinsessen, tror faktisk jeg har sett en el to episoder på svensk tv.... så ok ut den og.....

Skrevet

Nei, så ikke på noe som helst i hele går....

Bortsett fra den kjipe PCen da - jobbet til langt på natt....

Har brukt en del tid på å dikte andre vers på sangen til Reveenka

(mel: If I were a rich man):

Jobbe jobbe jobb jobb

jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobb

jobb jobb jobb jobb jobbe jobbe jobb

osv....

Skrevet

Har hørt at det ikke er så lurt å ta med jobben hjem - da blir man liksom aldri ferdig, og hvis man legger bort jobbtingene får man dårlig samvittighet i stedet - en ren tap-tap situasjon...c",)

For mange år siden - sikkert femten - hadde P3 et kjempekult program som het Irma1000. Der hadde jentene i forbindelse med adventsiden (de gledet seg veldig til jul) lagd en sang som gikk på melodien "Julen, julen, julen den er her"

Sangen var sånn(kjempelett, tilogmed vi som ikke kunne synge greide å henge med her c",)):

Julen, julen, julen, julen, julen

julen, julen, julen, julen, julen

Skrevet

Dårlig samvittighet i forhold til jobb er for yngre, uerfarne damer.

He he he!

Jeg har muligheten til å jobbe flere korte dager på rad og hente snuppa tidlig. Så samler jeg opp og tar igjen "det tapte" noen langkvelder i måneden. Good for me :)

Den julesangen likte jeg du! Men jeg likte i grunnen alt som kom fra Irma 1000! Gleder meg til jul :)

Julen, julen, julen, tra la la...

Skrevet

Ikke nevn julen... da får jeg panikkangst... Men... gudskjelov så kommer julen bare en gang i året... Påske er det jo søren meg hvert år!

Skrevet

forøvrig så ser jeg ikke på Anna Phil da... det var vel det tråden egentlig omhandlet...

Skrevet

Jeg har heller ikke sett på Anna Pihl...

Ja, vi burde bli MYE flinkere til å holde oss til saken. Sånn som det er nå, vet man jo aldri hva en tråd handler om - overskriften kan ofte være direkte misvisende, for ikke å snakke om at temaet kan skifte både tre og fire ganger... Men sånner det jo med eldre folk - de greier jo ikke å fullføre en setning, uten å drasse inn hvertfall treinnskutte bisetninger.

Nå kom jeg til å tenke på verdens kuleste radioreklame, tror den var for Telenor og gikk for syv år siden - den var om Amund som ringte til bestefaren sin for å få nummer til onkel Arne. Den er en klassiker her i huset: "Ja, hvordan går det med matematikken, da Amund?) sier bestefar. Og Amund svarer(stadig like rolig): "Jeg er pilot i SAS, jeg bestefar."

"Onkel Arne skulle aldri ha kjøpt den bilen - det blir så mye ståhei, sa vi alle sammen" og så videre og så videre. Dødsbra!

En klassiker her i huset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...