Reveenka Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Så dødsmorsomt! Hun skulle jammen blitt invitert hjem til meg, det hadde vært artig!
phantomet Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Det ble foreslått å invitere henne til moden mamma festen. Da hadde det nok blitt liv i leiren tenker jeg....
♥Snulder Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Kanskje noen skulle tipset Koht om oss... Ser det for meg... vi i feststemning, nervøse og oppløpne som en gjeng tenåringer... men det er vi jo ikke når man ser VELDIG nøye etter... Koht som tripper rundt oss og spør om alt og ingenting..
Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg ser henne stadig nede i veien her... Frk. Koht bor på Sofienberg like ved oss, serru. Kanskje hun googler seg selv av og til og ser resultatet her?
Trollmora Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Jammen hei sann! Her er en som kan få bragt invitasjonen til fr Koth! Neste gan du ser henne så har du fått den ære til å invitere henne med på Moden-festen! Er ikke alle enige????? Jepp, bare gå igang!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Sende invitasjon til både henne og jordmor Siri....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå